OTS: Chery debutuje na autosalóne v Šanghaji 2025 ...

TASR, 28. apríla 2025 15:14

OTS: Chery debutuje na autosalóne v Šanghaji 2025 úplne novou sériou HIMLA a nanovo definuje trh pickupov s kompletnou ponukou modelov všetkých kategórií

Šanghaj 28. apríla (TASR/OTS) - /PRNewswire/ – 23. apríla, v centre pozornosti autosalónu v Šanghaji 2025, spoločnosť Chery oficiálne predstavila úplne novú sériu pickupov – HIMLA – ako kľúčový míľnik v globálnej stratégii tejto čínskej automobilky. HIMLA, uvedená uprostred prekvitajúceho globálneho trhu pickupov, nielenže odráža strategické ambície Chery v tomto segmente, ale zároveň nanovo definuje budúcnosť tradičných pickupov na troch základných pilieroch: kompletné portfólio produktov, prechod na novú energiu a posilnenie inteligentných technológií.

Pri príležitosti uvedenia produktov Chery povedal Zhu Shaodong, zástupca generálneho riaditeľa Chery International: „Značka Chery si zachováva pôvodný zámer, stať sa prvou voľbou pre rodinne orientovaných zákazníkov." Zdôraznil tiež strategickú víziu pre sériu HIMLA: „HIMLA dokáže zvládnuť terén, aby sa mohol každý používateľ dostať do svojej vysnívanej krajiny."

Globalizácia nie je len o raste na jednotlivých trhoch, ale aj o presnom predvídaní trendov v odvetví. Keďže spotreba pickupu sa presúva z čisto úžitkového využitia na dvojité zameranie na „životný štýl a prácu", HIMLA predstavuje technologickú zdatnosť Chery pri transformácii scenárov globálnej mobility. Zdôraznil, že séria HIMLA stavia na 28-ročnej technickej expertíze spoločnosti Chery a bude ďalej využívať výhody spoločnosti ako priekopníka v troch kľúčových komponentoch vozidiel poháňaných novou energiou (NEV) a inteligentnej konektivite, aby aktívne pretvorila hodnotový reťazec globálneho trhu s pickupmi.

Názov „HIMLA" čerpá inšpiráciu z úcty k horským štítom a dobyvateľského ducha, pričom stelesňuje odvážne, ale praktické hodnoty cieľových používateľov. Ako pilier globálnej stratégie spoločnosti Chery prináša HIMLA kompletný produktový rad, od kompaktných, po stredne veľké a veľké pickupy, s viacerými možnosťami pohonu vrátane benzínových, naftových a čisto elektrických variantov. Táto všestrannosť vyhovuje rôznym potrebám – od komerčného využitia až po rodinné cesty a dobrodružstvo v teréne. HIMLA v zásade predstavuje nielen veľký míľnik globálnej stratégie Chery, ale prostredníctvom novej energie a inteligentných inovácií podporuje aj vývoj pickupov smerom k prémiovým vozidlám orientovaným na cestujúcich.

Uvedenie série HIMLA na trh nie je len technologickým vyhlásením spoločnosti Chery v segmente pickupov – je revolúcia na globálnom trhu pickupov. Vďaka inováciám spoločnosti Chery urýchľuje HIMLA vývoj globálneho trhu s pickupmi smerom k štyrom kľúčovým trendom: dizajn orientovaný na pasažierov, inteligenciu, prémiovosť a prijatie novej energie. Spotrebiteľom na celom svete poskytne HIMLA nákladovo efektívnejší, účelovo zostavený model pickupu pre každé použitie.

Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2673874/HIMLA_Makes_Global_Debut_2025_Shanghai_Auto_Show.jpg

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring