Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 10. septembra 2014 13:23
Bratislava 10. septembra (TASR-OTS) - BILLA BONUS CLUB – lojalitný program slovenskej siete supermarketov BILLA je posilnený každomesačnou dávkou 300 vybraných produktov, ktoré si budú môcť kúpiť držitelia vernostných kariet so zľavou.
Pečivo, biovýrobky, hotové jedlá aj kozmetika sa budú každý mesiac striedať v tristo položkovej skupine produktov BILLA Slovensko, ktoré môžu členovia lojalitného systému tejto siete supermarketov získať so zaujímavými zľavami. Zľavnené produkty budú označené na tovarových cenovkách logom BILLA BONUS CLUB-u a komunikované budú tiež v samostatnom letáku spoločnosti dostupnom v predajniach a na www.billa.sk. Na získanie výhodnejšej ceny sa bude, tak ako aj doteraz, nevyhnutné pri pokladni preukázať BILLA BONUS CLUB kartou.
Ostatné výhody vernostného systému, ako sú piatkovo-sobotné zľavy na špeciálne tovarové skupiny, 10%-ná narodeninová zľava či zvýhodnené nákupy u externých partnerov BILLA Slovensko zostávajú v platnosti. Rovnako vo vybraných termínoch majú členovia možnosť vymeniť nazbierané body za okamžitú zľavu z celého nákupu – takáto akcia začala práve dnes (10. 9. 2014), keď až do 23. 9. môže zákazník získať 5 %-nú zľavu na celý nákup výmenou za 250 vernostných bodov.
BILLA Bonus Club má v súčasnosti už takmer 765.000 členov. Každý mesiac sa ich počet rozrastá o ďalších 10.000 nových držiteľov vernostných kariet.
REWE International AG je lídrom na rakúskom trhu v oblasti predaja potravinového a drogistického tovaru a jedným z najväčších zamestnávateľov v Rakúsku. V roku 2013 dosiahla firma doma a v zahraničí so spolu cca. 78.000 zamestnancami a cca. 3700 predajňami obrat vo výške 13,21 miliárd EUR.
REWE International AG je súčasťou nemeckej skupiny REWE Group, ktorá patrí k najvýznamnejším európskym maloobchodným skupinám a predajcom rodinných dovoleniek.
REWE Group je aktívna v 13 európskych krajinách a v roku 2013 dosiahla obrat 50,6 miliárd EUR.
REWE International AG, so sídlom v rakúskom Wiener Neudorfe, prevádzkuje značky BILLA, Merkúr, Penny, BIPA, ADEG, ako aj viacero vlastných produktových značiek. S firmami ITS BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub a Penny PACK‘N’GO operuje aj na trhu rodinných dovoleniek. V segmente supermarketov má predajne v Taliansku a siedmich krajinách strednej a východnej Európy - v Bulharsku, Chorvátsku, Rumunsku, Rusku, na Slovensku, Českej republike a na Ukrajine.
BILLA Slovensko pôsobí ako súčasť REWE International AG od roku 1993. Je lídrom v segmente supermarketov na Slovensku. V súčasnosti ich prevádzkuje 122 a zamestnáva takmer 4 000 pracovníkov. V supermarketoch priemernej rozlohy 900 m2 BILLA ponúka široký sortiment značiek, vrátane vlastných aj diskontných. Dominantnými medzi vlastnými značkami sú organické produkty Naše bio, domáca Slovenská farma a cenovo výhodný Clever. Rovnako dôležitý je v ponuke podiel čerstvých produktov v oblasti lahôdok, pečiva, ovocia, zeleniny a mliečnych výrobkov.
Pre viac informácií navštívte, prosím, www.billa.sk Facebook: www.facebook.com/BillaSlovensko
Kontakt: Ľudovít Tóth – event2all 0907 982 221 toth@event2all.sk
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
lk jk