Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 2. júla 2020 16:36
OTS: 127. ročník kantonského veľtrhu končí, vznikol nový online obchodný mechanizmus
Guangzhou 2. júla (TASR-OTS) /PRNewswire/ - 10-dňový 127. veľtrh dovozu a vývozu v Číne (Kantonský veľtrh) sa skončil s plodnými výsledkami a pomohol podporiť rozvoj medzinárodného obchodu a ďalšie otvorenie obchodu v rámci pandémie COVID -19. Akcia prilákala registrovaných kupcov z rekordných 217 krajín a regiónov.
Vyskúšajte interaktívnu multikanálovú tlačovú správu: https://www.multivu.com/players/English/8743251-127th-china-import-and-export-fair-canton-fair/
"Prvý virtuálny kantonský veľtrh prekonal limity času a priestoru pre čínske a medzinárodné spoločnosti, aby mohli rokovať o obchodnej spolupráci a byť veľkým prínosom v rámci stabilizácie globálneho dodávateľského reťazca," uviedol Xu Bing, hovorca kantonského veľtrhu a zástupca generálneho riaditeľa zahraničného obchodu Číny.
127. kantonský veľtrh vytvoril novú formu online výstavy a vytvoril inteligentný a efektívny mechanizmus obchodných rokovaní s využitím digitálnej technológie.
Viac ako 25.000 vystavovateľov využilo širokú škálu možností zobrazenia vrátane grafiky, videa a 3D, aby predviedli svoje výrobky, spolu s predstavením množstva globálnych debutov a inteligentných produktov. Kupujúci z celého sveta začali po návšteve výstavnej haly rozhovory s predajcami na mieste o prípadných objednávkach alebo rezervovaných stretnutiach, tak aby mohli začať rokovania.
Showroom live stream spustený v rámci veľtrhu poskytol vystavovateľom ďalšie príležitosti zapojiť sa do rozšírených interaktívnych skúseností s obchodnými partnermi. Vystavovatelia použili prispôsobené riešenia live streamov, aby prezentovali a zdôraznili svoju konkurencieschopnosť, napríklad vytvorením showroomu virtuálnej reality alebo zobrazením automatizovanej výrobnej linky v závode. Vystavovatelia mali možnosť naplánovať svoj živý prenos na základe časového pásma klienta, čo umožnilo optimalizáciu zážitku bez ohľadu na to, či klient pochádza z Ameriky, Európy, Ázie a Tichomoria, Stredného východu alebo Afriky.
127. kantonský veľtrh tiež poskytol podporu vystavovateľom pri hľadaní obojstranne výhodných obchodných príležitostí prostredníctvom 24 propagačných akcií a 64 podujatí zameraných na uvedenie nových produktov na trh. V jednom z vrcholov veľtrhu sa niekoľko popredných čínskych spoločností elektronického obchodu zúčastnilo seminára o zabezpečovaní zdrojov, ktorý pomohol nadviazať kontakt s viacerými kupujúcimi poskytnutím podrobnejších informácií.
Okrem toho na Kantonskom veľtrhu dizajnu výrobkov a obchodu (PDC) sa konalo 13 tematických cloud seminárov a usporiadalo sa 20 cloudových prehliadok, na ktorých 33 módnych značiek predstavilo svoje najnovšie ponuky.
Kantonský veľtrh podporí rozmanitejší a prepojenejší svet tým, že od polovice októbra do konca októbra sa uskutoční 128. ročník, ktorý pomôže propagovať mnohostranné hospodárske výmeny a obchodnú spoluprácu.
Kontakt: Ms. Chloe Cai, Tel: +86-20-8913 8622, Email: info@cantonfair.org.cn
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.