Trnava: Valentínske darčeky sa podľa prieskumu UCM kupujú na poslednú chvíľu

14. februára 2019 18:00
Trnava 14. februára (TASR) - Na vzorke 435 respondentov vo veku 19 až 25 rokov v období od 1. do 12. februára robila Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda (UCM) v Trnave prieskum v súvislosti so sviatkom zaľúbených, svätým Valentínom. Prieskum zistil, že najčastejším darčekom je romantická večera, ale častými sú aj vstupenky, víkendový pobyt a dezerty. "Väčšina mladých ľudí si však kúpu darčeka necháva na poslednú chvíľu. Nakupuje prevažne v e-shopoch a nákupných centrách. Výber darčeka pritom najviac ovplyvňujú túžba či preferencia partnera a odporúčanie známych," uviedla Vladimíra Jurišová, vedúca Katedry marketingovej komunikácie UCM. Kúpu valentínskeho darčeka plánuje len vyše polovice mladých ľudí. Viac ako 45 % z nich je ochotných investovať do kúpy darčeka maximálne 30 eur. Takmer štvrtina respondentov uviedla, že plánuje kúpu darčeka v hodnote do desiatich eur a takmer 18 % do 60 eur. Darčeky táto generácia nakupuje prostredníctvom e-shopov (35 %), ale aj nákupných centier (25 %) a kamenných obchodov (takmer 29 %). don lem
Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring
Zóna verejného záujmu