Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 5. februára 2018 9:54
OTS: Tiens Group prichádza s novou globálnou brandingovou stratégiou zameranou na mladú generáciu
Tianjin, Čína, 5. februára (TASR-OTS)(PRNewswire) - 28. januára 2018 otvoril prezident spoločnosti Tiens Group Li Jinyuan tlačovú konferenciu v sídle spoločnosti v Tianjine s cieľom ohlásiť novú celosvetovú brandingovú stratégiu a modernizáciu. S viac ako 6 000 účastníkmi bola konferencia prvým významným podujatím, ktoré v novom roku spoločnosť uskutočnila. S cieľom urýchliť medzinárodnú expanziu a novú brandingovú politiku spoločnosti, ktorá sa zameriava na mladšiu generáciu približne 30-ročných, bude nová stratégia spoločnosti Tiens Group popri kontinuálnej medzinárodnej expanzii integrovať témy nových začiatkov, nových metód, nových obchodných modelov a novej budúcnosti.
Spoločnosť Tiens Group bola založená v roku 1995 a počas svojej 23-ročnej histórie vyrástla z malého súkromného podniku na medzinárodný konglomerát. V súčasnosti má spoločnosť Tiens Group pobočky v 110 krajinách a regiónoch, ktoré pokrývajú trhy vo viac ako 190 štátoch sveta v oblastiach ako biotechnológia, zdravotníctvo, hotely a cestovný ruch, vzdelávanie a odborná príprava, elektronický obchod, medzinárodný obchod a financie. Podarilo sa jej tiež vytvoriť strategické aliancie s najlepšími podnikmi v mnohých krajinách a stala sa špičkovou čínskou globálnou značkou.
Konferenciu o globálnej brandingovej stratégii spoločnosti Tiens Group zahájila Carol Huangová, riaditeľka spoločnosti pre značky a vzťahy z verejnosťou. Huangová vysvetlila, že prieskum trhu spoločnosti Tiens Group ju viedol k tomu, aby presunula zameranie značky na mladé ženy vo veku okolo 30 rokov a spoločnosť Tiens Group zvýši svoje úsilie smerom k podpore novej brandingovej stratégie. Na tlačovej konferencii Tiens Group odhalila aj svoju novú značku Logo / VI / CI, nové aktualizované balenie produktov a nové oficiálne webové stránky. Nová stratégia digitálneho marketingu spoločnosti sa prejavuje v každom odvetví a poskytuje globálnym používateľom, ktorí sa zaujímajú o rozvoj a spoluprácu so spoločnosťou Tiens Group, možnosť získať jasné implementačné nápady, priateľskú komunitu, s ktorou môžu komunikovať a marketing.
Predstavitelia spoločnosti Tiens Group na tlačovke zdôraznili aj kľúčové hodnoty značky, ktoré zahŕňajú zameranie na globálne trhy, posilňovanie výkonnosti a v neposlednom rade lásku, zdravie a službu komunite.
Celková zmena brandingovej stratégie spoločnosti Tiens a modernizácia jej firemných systémov CI a VI podnietia pozitívne vnímanie obrazu spoločnosti vo svete a tvorbu globálnych aliancií.
Na tomto podujatí boli po prvýkrát odhalené nové série CELLES TIANE M&Y HYDRA spoločnosti Tiens Group, ktoré nedávno získali ocenenie za najlepší vkus BEST TASTE AWARD 2017 - výročnú cenu pre výživné pleťové prípravky (udelenú spoločnosťou SINA Corporation, poprednou online mediálnou spoločnosťou poskytujúcou služby v rámci Číny a globálnych čínskych komunít), čo publikum s radosťou privítalo.
V rozhovore pre médiá ešte pred tlačovou konferenciou hovoril prezident skupiny Li Jinyuan o príležitostiach na globálnu expanziu spoločnosti Tiens Group v roku 2018: „Globálna ekonomická integrácia a informácie sa stanú trendom v roku 2018. Spoločnosť Tiens Group využíva veľké dáta a technológie cloud computingu na integráciu svojich sietí a zabezpečenie obchodnej synergie, ktorá zahŕňa 21 oblastí v 224 krajinách a regiónoch a preniká do piatich svetadielov s cieľom naplniť čínsku stratégiu Pásu a cesty. Tiens Group nielen „vystupuje smerom von", ale aj „prináša dovnútra" rôzne projekty s cieľom zabezpečiť zisk, chrániť zamestnanosť, podporiť zdravie a bezpečnosť a podnietiť rozvoj."
Konferencie sa zúčastnil aj Číňan s americkým pôvodom Richard Shaw, ktorý predtým pôsobil ako viceprezident pre strategické plánovanie/viceprezident pre riadenie portfólia značiek pre najväčšiu skupinu priameho predaja na svete a nedávno sa pripojil k divízii globálneho priameho predaja spoločnosti Tiens Group ako generálny manažér. Shaw povedal, že ekosystém diverzifikácie obchodu, sieťovej integrácie a obchodnej synergie z dielne prezidenta Li Jinyuana, vytvára výborný základ pre medzinárodné prepojenie. Je to jednoznačne inovatívna stratégia, ktorá má potenciál stať sa popredným obchodným modelom a trendom vo vývoji značiek.
Pokiaľ ide o etablovanie spoločnosti Tiens Group v Dubaji, spomínané v dubajskej televízii CATV, prezident Li uviedol, že spoločnosť si robila prieskum trhu v Dubaji už od začiatku roka 2000. Tiens Group plne rešpektuje a rozumie miestnym zvykom a kultúre, čo jej pomohlo presne definovať svoje spotrebiteľské skupiny v Dubaji so zameraním predovšetkým na mladých ľudí a zabezpečenie marketingu založeného na skúsenostiach, ktorý skutočne presvedčí spotrebiteľov o hodnotách produktov skupiny Tiens Group. Toto bude východisková stratégia spoločnosti Tiens Group pri rozširovaní vplyvu svojej značky a jej prijatia v Dubaji. V budúcnosti bude spoločnosť Tiens Group využívať osvedčené odvetvia výrobcov originálnych dielov a dizajnu v Dubaji, v ktorých sa plánuje presadiť s vlastnými výrobkami a plánuje zapojiť tiež logistické, skladovacie a distribučné systémy v regióne ako platformu pre dodávku produktov Tiens Group susedným regiónom vrátane Európy, Stredného východu a severnej Afriky.
Pokiaľ ide o budúcnosť globálneho rozvoja skupiny Tiens, prezident Li zdôraznil, že spoločnosť Tiens Group nadobudne medzinárodný imidž značky s kultúrne jedinečnými charakteristikami a využije výhodné stratégie na podporu implementácie integrácie siete a rozvoja obchodnej synergie. Bude sa tiež usilovať o prehĺbenie rozvoja v regiónoch Iniciatívy pásu a cesty s cieľom vybudovať platformy ako Maya E-commerce, Tai Ji Sun Health, All-Legend International Tourism Union, International Hotel Alliance, SynaCo Education and Training, International Yiwu, body, e-peňaženky a iné platformy zdravotnej starostlivosti založené na dlhoročných skúsenostiach. Integrovaný marketing a integrácia služieb budú tiež použité na podporu filozofie spoločnosti Tiens Group v oblasti vytvárania bohatstva pre rodiny na celom svete, dosiahnutie diverzifikovanej globálnej aliancie podnikov a vytvorenie svetovo uznávanej čínskej značky.
Po mesiacoch dôkladného plánovania a prípravy na vysokej úrovni posunie spoločnosť Tiens Group svoju globálnu stratégiu značky v roku 2018 na ďalšiu úroveň a práve tlačová konferencia tento proces odštartovala. Pri oznamovaní novej stratégie internacionalizácie spoločnosti Tiens Group boli prítomní manažéri a obchodní zástupcovia spoločnosti z celého sveta a prezident spoločnosti Li Jinyuan osobne doviedol na pódium nového výkonného riaditeľa, ktorý pochádza z firmy uvedenej na rebríčku Fortune 500.
Odkaz na obrazové prílohy: http://asianetnews.net/Download.asp?ID=306162
Kontakt:
pán Han
Tel: 86 10 88051148
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
her