OTS:Tiens Group prichádza s novou globálnou brandingovou stratégiou zameranou...

TASR, 5. februára 2018 9:54

OTS: Tiens Group prichádza s novou globálnou brandingovou stratégiou zameranou na mladú generáciu

Tianjin, Čína, 5. februára (TASR-OTS)(PRNewswire) - 28. januára 2018 otvoril prezident spoločnosti Tiens Group Li Jinyuan tlačovú konferenciu v sídle spoločnosti v Tianjine s cieľom ohlásiť novú celosvetovú brandingovú stratégiu a modernizáciu. S viac ako 6 000 účastníkmi bola konferencia prvým významným podujatím, ktoré v novom roku spoločnosť uskutočnila. S cieľom urýchliť medzinárodnú expanziu a novú brandingovú politiku spoločnosti, ktorá sa zameriava na mladšiu generáciu približne 30-ročných, bude nová stratégia spoločnosti Tiens Group popri kontinuálnej medzinárodnej expanzii integrovať témy nových začiatkov, nových metód, nových obchodných modelov a novej budúcnosti.

Spoločnosť Tiens Group bola založená v roku 1995 a počas svojej 23-ročnej histórie vyrástla z malého súkromného podniku na medzinárodný konglomerát. V súčasnosti má spoločnosť Tiens Group pobočky v 110 krajinách a regiónoch, ktoré pokrývajú trhy vo viac ako 190 štátoch sveta v oblastiach ako biotechnológia, zdravotníctvo, hotely a cestovný ruch, vzdelávanie a odborná príprava, elektronický obchod, medzinárodný obchod a financie. Podarilo sa jej tiež vytvoriť strategické aliancie s najlepšími podnikmi v mnohých krajinách a stala sa špičkovou čínskou globálnou značkou.

Konferenciu o globálnej brandingovej stratégii spoločnosti Tiens Group zahájila Carol Huangová, riaditeľka spoločnosti pre značky a vzťahy z verejnosťou. Huangová vysvetlila, že prieskum trhu spoločnosti Tiens Group ju viedol k tomu, aby presunula zameranie značky na mladé ženy vo veku okolo 30 rokov a spoločnosť Tiens Group zvýši svoje úsilie smerom k podpore novej brandingovej stratégie. Na tlačovej konferencii Tiens Group odhalila aj svoju novú značku Logo / VI / CI, nové aktualizované balenie produktov a nové oficiálne webové stránky. Nová stratégia digitálneho marketingu spoločnosti sa prejavuje v každom odvetví a poskytuje globálnym používateľom, ktorí sa zaujímajú o rozvoj a spoluprácu so spoločnosťou Tiens Group, možnosť získať jasné implementačné nápady, priateľskú komunitu, s ktorou môžu komunikovať a marketing.

Predstavitelia spoločnosti Tiens Group na tlačovke zdôraznili aj kľúčové hodnoty značky, ktoré zahŕňajú zameranie na globálne trhy, posilňovanie výkonnosti a v neposlednom rade lásku, zdravie a službu komunite.

Celková zmena brandingovej stratégie spoločnosti Tiens a modernizácia jej firemných systémov CI a VI podnietia pozitívne vnímanie obrazu spoločnosti vo svete a tvorbu globálnych aliancií.

Na tomto podujatí boli po prvýkrát odhalené nové série CELLES TIANE M&Y HYDRA spoločnosti Tiens Group, ktoré nedávno získali ocenenie za najlepší vkus BEST TASTE AWARD 2017 - výročnú cenu pre výživné pleťové prípravky (udelenú spoločnosťou SINA Corporation, poprednou online mediálnou spoločnosťou poskytujúcou služby v rámci Číny a globálnych čínskych komunít), čo publikum s radosťou privítalo.

V rozhovore pre médiá ešte pred tlačovou konferenciou hovoril prezident skupiny Li Jinyuan o príležitostiach na globálnu expanziu spoločnosti Tiens Group v roku 2018: „Globálna ekonomická integrácia a informácie sa stanú trendom v roku 2018. Spoločnosť Tiens Group využíva veľké dáta a technológie cloud computingu na integráciu svojich sietí a zabezpečenie obchodnej synergie, ktorá zahŕňa 21 oblastí v 224 krajinách a regiónoch a preniká do piatich svetadielov s cieľom naplniť čínsku stratégiu Pásu a cesty. Tiens Group nielen „vystupuje smerom von", ale aj „prináša dovnútra" rôzne projekty s cieľom zabezpečiť zisk, chrániť zamestnanosť, podporiť zdravie a bezpečnosť a podnietiť rozvoj."

Konferencie sa zúčastnil aj Číňan s americkým pôvodom Richard Shaw, ktorý predtým pôsobil ako viceprezident pre strategické plánovanie/viceprezident pre riadenie portfólia značiek pre najväčšiu skupinu priameho predaja na svete a nedávno sa pripojil k divízii globálneho priameho predaja spoločnosti Tiens Group ako generálny manažér. Shaw povedal, že ekosystém diverzifikácie obchodu, sieťovej integrácie a obchodnej synergie z dielne prezidenta Li Jinyuana, vytvára výborný základ pre medzinárodné prepojenie. Je to jednoznačne inovatívna stratégia, ktorá má potenciál stať sa popredným obchodným modelom a trendom vo vývoji značiek.

Pokiaľ ide o etablovanie spoločnosti Tiens Group v Dubaji, spomínané v dubajskej televízii CATV, prezident Li uviedol, že spoločnosť si robila prieskum trhu v Dubaji už od začiatku roka 2000. Tiens Group plne rešpektuje a rozumie miestnym zvykom a kultúre, čo jej pomohlo presne definovať svoje spotrebiteľské skupiny v Dubaji so zameraním predovšetkým na mladých ľudí a zabezpečenie marketingu založeného na skúsenostiach, ktorý skutočne presvedčí spotrebiteľov o hodnotách produktov skupiny Tiens Group. Toto bude východisková stratégia spoločnosti Tiens Group pri rozširovaní vplyvu svojej značky a jej prijatia v Dubaji. V budúcnosti bude spoločnosť Tiens Group využívať osvedčené odvetvia výrobcov originálnych dielov a dizajnu v Dubaji, v ktorých sa plánuje presadiť s vlastnými výrobkami a plánuje zapojiť tiež logistické, skladovacie a distribučné systémy v regióne ako platformu pre dodávku produktov Tiens Group susedným regiónom vrátane Európy, Stredného východu a severnej Afriky.

Pokiaľ ide o budúcnosť globálneho rozvoja skupiny Tiens, prezident Li zdôraznil, že spoločnosť Tiens Group nadobudne medzinárodný imidž značky s kultúrne jedinečnými charakteristikami a využije výhodné stratégie na podporu implementácie integrácie siete a rozvoja obchodnej synergie. Bude sa tiež usilovať o prehĺbenie rozvoja v regiónoch Iniciatívy pásu a cesty s cieľom vybudovať platformy ako Maya E-commerce, Tai Ji Sun Health, All-Legend International Tourism Union, International Hotel Alliance, SynaCo Education and Training, International Yiwu, body, e-peňaženky a iné platformy zdravotnej starostlivosti založené na dlhoročných skúsenostiach. Integrovaný marketing a integrácia služieb budú tiež použité na podporu filozofie spoločnosti Tiens Group v oblasti vytvárania bohatstva pre rodiny na celom svete, dosiahnutie diverzifikovanej globálnej aliancie podnikov a vytvorenie svetovo uznávanej čínskej značky.

Po mesiacoch dôkladného plánovania a prípravy na vysokej úrovni posunie spoločnosť Tiens Group svoju globálnu stratégiu značky v roku 2018 na ďalšiu úroveň a práve tlačová konferencia tento proces odštartovala. Pri oznamovaní novej stratégie internacionalizácie spoločnosti Tiens Group boli prítomní manažéri a obchodní zástupcovia spoločnosti z celého sveta a prezident spoločnosti Li Jinyuan osobne doviedol na pódium nového výkonného riaditeľa, ktorý pochádza z firmy uvedenej na rebríčku Fortune 500.

Odkaz na obrazové prílohy: http://asianetnews.net/Download.asp?ID=306162

Kontakt:

pán Han

Tel: 86 10 88051148

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

her

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring
Zóna verejného záujmu

Používaním stránok TASR.SK súhlasíte s používaním cookies, ktoré slúžia na zlepšenie kvality nášho obsahu.

Viac