Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 3. marca 2021 16:00
Philadelphia 3. marca (TASR-OTS)(PRNewswire) - Spoločnosť Piano, globálna platforma pre predplatné, obchod a skúsenosti zákazníkov, dnes oznámila, že spojila svoje sily so spoločnosťou AT Internet, francúzskym lídrom v oblasti digitálnej analýzy a kontextových dát.
Spojenie spoločností AT Internet a Piano je míľnikom v odbore a predstavuje po prvýkrát kombináciu špičkového digitálneho analytického riešenia s orchestráciou cesty a osobným obchodom s cieľom transformovať údaje na zákaznícke skúsenosti.
Riešenia týchto spoločností už slúžia ako chrbtová kosť pre stovky významných digitálnych vydavateľských a mediálnych značiek ako sú spoločností British Broadcasting Corporation (BBC), Deutsche Telekom, NBC Sports, The Wall Street Journal a The Weather Company (IBM). AT Internet poskytuje služby klientom v mnohých ďalších odvetviach vrátane maloobchodu, financií, štátnej správy a dopravy. Celkovo táto spoločnosť meria a prispôsobuje viac ako 145 miliárd zobrazení webových stránok mesačne a bude tiež poskytovať zážitky v natívnych aplikáciách pre mobilné a televízne platofrmy a inteligentné hlasové ovládače a iné platformy.
„Analytické nástroje a nástroje na cesty zákazníkov fungovali historicky oddelene, takže integrovaná ponuka služieb Piano a AT Internet predstavuje obrovskú príležitosť pre všetkých našich klientov, aby zlepšili svoje chápanie publika a poskytli osobné zážitky," uviedol Trevor Kaufman, generálny riaditeľ spoločnosti Piano. „Od nášho vzniku sa spoločnosť Piano zameriava na pomoc najväčším digitálnym spoločnostiam na svete dosiahnuť transparentnosť a svižnosť a možnosti spoločnosti AT Internet nám pomôžu túto misiu ešte urýchliť."
Spoločnosť AT Internet, ktorá bola založená v roku 1996, umožňuje organizáciám efektívne merať a analyzovať, ako návštevníci prichádzajú na ich digitálne platformy, ako aj ich následné činy a správanie. Zákazníci potom môžu tieto údaje vizualizovať na informačných paneloch a prehľadoch, ktoré môžu zdieľať v celej organizácii, a integrovať ich s desiatkami ďalších aplikácií digitálneho marketingu. Údaje spravované spoločnosťou AT Internet ďalej pomáhajú organizáciám dosiahnuť a udržiavať súlad s predpismi, ako sú GDPR a CCPA, v oblasti ochrany súkromia. Produkty spoločnosti AT Internet boli celosvetovo uznávané ako vedúce produkty v oblasti digitálnej analýzy v rámci viacerých správ Forrester Wave™.
„Fúzia našich dvoch organizácií je vzrušujúcou kapitolou v histórii a významnom postavení našej spoločnosti v priemysle digitálnej analýzy," uviedol Mathieu Llorens, generálny riaditeľ spoločnosti AT Internet. „Táto ďalšia kapitola so spoločnosťou Pianom umožní spoločnosti AT Internet investovať viac zdrojov do a rozširovať naše súčasné produkty, ako aj pomôcť organizáciám využívať analytické hodnoty a segmenty na poskytovanie personalizovaných zákazníckych skúseností."
Spojenie týchto dvoch výkonných technológií je prvým v odvetví, pretože umožňuje tímom digitálneho marketingu, dátových a produktových tímov:
- hromadne zachytávať vysoko kvalitné a podrobné údaje o správaní zákazníkov;
- kombinovať údaje o udalostiach s príjmami z reklám, transakciami z predplatného, analýzou obsahu a údajmi o profile zákazníka (CDP); a
- používať údaje na segmentáciu zákazníkov a na vizualizáciu a organizáciu cesty zákazníka v reálnom čase. Spoločnosť AT Internet má viac ako 200 zamestnancov - predovšetkým so sídlom vo Francúzsku a v celej Európe - a bude naďalej poskytovať služby klientom nezávisle, zatiaľ čo pre rozširovanie svojej medzinárodnej prítomnosti bude využívať kancelárie spoločnosti Piano v Severnej Amerike, Latinskej Amerike, Ázii a Tichomorí. Spoločný príjem oboch organizácií a viac ako 600 zamestnancov bude mať vo veľkej miere zastúpenie v Európe, pričom približne 55% výnosov bude pochádzať od európskych zákazníkov. Rovnako bude pokračovať vo svojom odhodlaní podporovať európsku reguláciu ochrany osobných údajov a ukladanie údajov. Okrem toho si Mathieu Llorens, generálny riaditeľ spoločnosti AT Internet, zachová svoju vedúcu pozíciu a zároveň sa stane významným akcionárom spoločnosti Piano.
Transakcia zahŕňa hotovosť aj výmenu akcií s financovaním od spoločností Updata Partners, Rittenhouse Ventures a Sixth Street Partners, a cieľom je, aby spoločnosť Piano získala 100% akcií spoločnosti AT Internet. Spoločnosť GCA Advisors slúžil ako výhradný finančný poradca spoločnosti Piano pri transakcii, zatiaľ čo spoločnosť Pagemill Partners, divízia spoločnosti Duff & Phelps, slúžila ako výhradný finančný poradca spoločnosti AT Internet.
Medzi predchádzajúce fúzie a akvizície spoločnosti Piano patria nórska spoločnosť DMP Cxense (2019) a ukrajinská e-mailová platforma Newzmate (2017).
O spoločnosti Piano
Piano umožňuje najväčším svetovým mediálnym spoločnostiam a značkám urýchliť svoje predplatné, reklamu, analýzu a personalizáciu s cieľom zapojiť, speňažiť a merať obsahové zážitky. Piano spolupracuje s poprednými svetovými organizáciami, ako sú CNBC, The Wall Street Journal, NBC Sports, Insider Inc., The Economist, Gannett, Le Parisien, TechCrunch, Penske Media, MIT Technology Review, The Telegraph a s ďalšími viac ako 300 klientmi. V roku 2020 bola spoločnosť Piano ocenená ako jedna z najrýchlejšie rastúcich inovatívnych technologických spoločností na svete spoločnosťami Red Herring, World Economic Forum a Deloitte od skupiny Business Intelligence Group získala ocenenie produkt roka.
O spoločnosti AT Internet
AT Internet je svetovo uznávaný hráč a európsky líder v oblasti digitálnej analýzy. Spoločnosť meria digitálne publikum na viac ako 20 000 weboch a aplikáciách významných medzinárodných značiek zo všetkých sektorov na trhu. Medzi jej referencie patria spoločnosti ako Le Monde, BBC, Société Générale, Le Bon Coin, Boulanger, FDJ a La Poste. Riešenie Analytics Suite od spoločnosti AT Internet umožňuje spoločnostiam zvyšovať ich digitálny výkon, udržiavať zapojenie publika a stimulovať rast. Vďaka výkonnej, flexibilnej a na používateľa zameranej technológii je sada Analytics Suite navrhnutá pre všetky oblasti organizácie: produkt, marketing, dáta a správa. Vďaka kvalite údajov poskytovaných počas celej cesty k zákazníkovi môžu používatelia ťažiť zo strategických poznatkov, zjednotiť tímy a zjednodušiť rozhodovanie. Balík Analytics Suite, ktorý je etický a ekologicky zodpovedný už od štádia návrhu, poskytuje údaje, ktoré úplne rešpektujú súkromie používateľov a sú plne v súlade s GDPR.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/691003/Piano_Logo.jpg
Kontakt:
Piano Media Contact
AT Internet Media Contact
Lauren Fritsky
Laurent de Bar
+1 215 528 8050
+33 6 23 26 80 17
lauren.fritsky@piano.io
laurent.debar@atinternet.com
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.