OTS: Xinhua Silk Road: počet používateľov kreditných kariet banky CCB do...

TASR, 31. júla 2020 18:40

Xinhua Silk Road: počet používateľov kreditných kariet banky CCB do tohtoročného mája presiahol 100 miliónov

Peking 31. júla (TASR-OTS) - /PRNewswire/ - Čínska konštrukčná banka (CCB - China Construction Bank), jedna z najväčších štátom vlastnených komerčných bánk v krajine, nedávno oznámila, že od augusta 2003, kedy banka oficiálne začala predaj kreditných kariet Dragon v dvoch menách, do tohtoročného mája, prekročil celkový počet užívateľov kreditných kariet tejto banky 100 miliónov.

Podľa informácií z banky dosiahla celková suma, zaplatená prostredníctvom kreditných kariet vydaných bankou CCB, sumu 20 biliónov jüanov.

Banka CCB uviedla, že celková výška nesplatených úverov z kreditných kariet vystavených bankou CCB prekročila 770 miliárd jüanov, pričom pomer zlých úverov (NPL) zostáva, na pomery v bankovom sektore, na veľmi nízkej úrovni.

Navyše si banka už mnoho rokov drží poprednú pozíciu v kľúčových ukazovateľoch, ako sú celkový počet zákazníkov, počet nesplatených úverov či kvalita aktív.

Li Jun, generálny riaditeľ divízie kreditných kariet banky CCB povedal, že prekročenie 100 miliónovej hranice počtu zákazníkov je dôležitým medzníkom a predstavuje nový východiskový bod pre ďalšie rozširovanie služieb banky v oblasti kreditných kariet. Li Jun ďalej dodal, že banka sa aj naďalej bude snažiť o zvyšovanie kvality svojich služieb v oblasti poskytovania kreditných kariet v snahe uspokojiť dopyt zákazníkov po lepšom živote a zameria sa na zvyšovanie svojej konkurencieschopnosti na trhu, dodržiavanie platných zákonov a predpisov a vytváranie nových hodnôt.  

Centrum kreditných kariet CCB sa aj naďalej bude snažiť o vytvorenie takého systému finančných služieb, ktorý bude spĺňať všetky možné požiadavky zákazníkov. Banka navyše medzičasom začala ponúkať rad ďalších konkurencieschopných produktov, ako sú ETC karty, auto karty a globálne platobné karty, čo jej prinieslo významné konkurenčné výhody, vďaka ktorým teraz môže lepšie uspokojovať dopyt v jednotlivých trhových segmentoch.

Banka sa navyše venuje neustálej optimalizácii svojich úverových služieb a urýchľuje zavádzanie nových digitálnych technológií pre ďalšie zlepšovanie finančných služieb.

V neposlednom rade banka zaviedla množstvo opatrení na ochranu pred rizikami a implementovala komplexný systém pre riadenie rizík.

Od vypuknutia pandémie COVID-19 banka CCB aktívne uplatňuje zásady spoločenskej zodpovednosti a podporuje verejné prísľuby a záväzky, ktorých cieľom je zlepšiť hospodársku situáciu a pomôcť ľuďom túto krízu prekonať.

Originálny link: https://en.imsilkroad.com/p/315199.html  

Kontakt: Silvia, +86-15117925061

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring