OTS: Tommy Hilfiger vyzýva sociálnych podnikateľov k účasti na súťaži Tommy H...

TASR, 8. januára 2021 17:28

Tommy Hilfiger vyzýva sociálnych podnikateľov k účasti na súťaži Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge

Pri príležitosti spustenia tretieho ročníka súťaže značka silno podporuje podnikateľov z radov Afroameričanov, domorodého obyvateľstva a rozličných etník (BIPOC), aby sa do výzvy prihlásili; k registrácii vyzýva aj spotrebiteľov, ktorí budú ich príspevky hodnotiť.

AMSTERDAM 8. januára (TASR/BUSINESS WIRE) - Značka Tommy Hilfiger, ktorá spadá pod spoločnosť PVH Corp. [NYSE: PVH], s potešením oznamuje, že registrácia do tretieho ročníka súťaže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge sa otvorila 6. januára a pobeží až do 8. marca 2021.

Tento medzinárodný program si kladie za cieľ podporovať podniky vo fázach start-up a scale-up, ktoré vyvíjajú riešenia s pozitívnym sociálnym vplyvom na prostredie módneho priemyslu. Od prvého ročníka v roku 2018 bolo v rámci súťaže rozdelených 350 000 eur podnikateľom, ktorí stoja za svojimi názormi a ktorí sú odhodlaní presadzovať pozitívne zmeny vo svojich komunitách. V nadväznosti na svoju filozofiu "Waste Nothing and Welcome All" ( "Navrhovať módne výrobky tak, aby sa ničím neplytvalo a súčasne zostať značkou dostupnou pre všetkých") sa značka v treťom ročníku súťaže usiluje o posilnenie a podporu podnikateľov z BIPOC komunít, ktorí sa snažia tieto komunity rozvíjať a zasadzujú sa o inkluzívnejšiu budúcnosť módneho priemyslu. Značka vyzýva aj spotrebiteľov, aby sa do súťaže zapojili a pomohli ohodnotiť príspevky účastníkov

Táto tlačová správa obsahuje multimediálny obsah. Zobraziť plnú verziu tu: https://www.businesswire.com/news/home/20210105006033/en/

"Súťaž Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge vyzdvihuje podnikateľov, ktorí vkladajú svoje srdcia i duše do snáh o pozitívny sociálny zmenu v našom priemysle," uviedol Tommy Hilfiger. "Tento rok chceme predstaviť ešte rozmanitejšiu škálu perspektív, nápadov a komunít podporou BIPOC podnikateľov. Je našou povinnosťou zasadzovať sa o zmeny v módnom priemysle. Som poctený, že môžem potvrdzovať náš záväzok k inklúzii a rovnakému zastúpenie prostredníctvom nadchádzajúcej udalosti Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge."

Podniky, ktoré sa o súťaž zaujímajú sú vyzvané na predloženie svojich návrhov projektov so zameraním na vytvorenie inkluzívnejšieho módneho reťazca hodnôt. Z uchádzačov bude vybraných šesť finalistov, ktorí budú vyzvaní, aby svoje projekty za podpory špecialistov zo spoločnosti Tommy Hilfiger a externých odborníkov priviedli k životu vo virtuálnom prostredí. Finalistom s prezentáciou ich výsledných konceptov pomôže tréning od skúsených koučov. Prezentácia projektov prestížnej porote a pridruženému publiku prebehne na celosvetovej finálnej udalosti Tomy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, ktorá sa uskutoční začiatkom roka 2022.

V snahe ďalej presadzovať inklúziu pozvala značka Tommy Hilfiger spotrebiteľov, aby sa zúčastnili podujatia aj ako členovia poroty spotrebiteľov, a pomohli tak vybrať tohtoročných finalistov. Spotrebitelia budú mať za úlohu zúžiť okruh finalistov z 200 na 50, pričom každému z nich (členov poroty) budú on-line zaslané aspoň štyri projekty na posúdenie prostredníctvom mikrostránky značky. Registrácia do spotrebiteľskej poroty prebieha na https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/ a uzatvára sa 8. februára.

Oproti minulým rokom boli nasledujúce ceny v súťaži zvýšené, aby bol víťazom poskytnutý dostatok financií a vedomostí pre rozvoj ich podnikateľského nápadu:

• Celkom 200 000 eur bude rozdelených medzi víťazov so šancou na dodatočných 15 000 eur za výhru v hlasovaní o favorita publika

• Jednoročný mentorský program s globálnymi internými expertmi zo spoločnosti Tommy Hilfiger

• Miesto v programe sociálneho podnikania organizácie INSEAD (ISEP)

• Jednoročný mentorský program pod záštitou organizácie INSEAD

"Aj napriek tomu, že sa módny priemysel posúva v ústrety väčšej inklúzii a rozmanitosti, čaká ho ešte dlhá cesta," vyhlásil Martijn Hagman, generálny riaditeľ spoločnosti Tommy Hilfiger Global. "Prostredníctvom súťaže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge potvrdzujeme náš záväzok k rovnému zastúpeniu a rozmanitosti a pomáhame zasadzovať sa o zmeny, ktoré najviac chceme a potrebujeme vidieť."

Poslaním značky Tommy Hilfiger je stať sa módnou spoločnosťou, ktorá navrhuje módne výrobky tak, aby sa ničím neplytvalo, a súčasne zostávala značkou dostupnou pre všetkých; poprednou návrhárskou udržateľnou spoločnosťou v oblasti životného štýlu prostredníctvom spôsobu, akým vyrába svoje produkty, riadi svoje operácie a prepája svoje komunity so zúčastnenými stranami. Viac informácií o ceste značky Tommy Hilfiger k trvalej udržateľnosti v rámci stratégie Forward Fashion spoločnosti PVH nájdete na https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

Viac informácií o Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, vrátane pokynov k registrácii nájdete tu: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.

Priatelia a sledovatelia značky sú pozývaní, aby sa pripojili ku konverzácii na sociálnych médiách pomocou #TommyHilfiger a @TommyHilfiger.

# # #

O spoločnosti Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jedným z najvýznamnejších svetových návrhárov v oblasti životného štýlu. Jeho portfólio zahŕňa značky TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS. Zameriava sa na navrhovanie a predaj vysoko kvalitného pánskeho a športového oblečenia, kolekcií dámskeho a športového oblečenia, detského oblečenia, džínsových kolekcií, spodného prádla (vrátane županov, nočnej bielizne a odpočinkového oblečenia), obuvi a doplnkov. Prostredníctvom vybraných držiteľov licencie ponúka Tommy Hilfiger doplnkové produkty životného štýlu, ako napríklad okuliare, hodinky, vône, športové oblečenie (pre golf a plávanie), ponožky, drobné kožené tovary, domáci tovar a batožinu. Produktový rad TOMMY JEANS ponúka džínsové odevy a obuv pre mužov a ženy, módne doplnky a parfumy. Tovar značiek TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS je k dispozícii zákazníkom po celom svete prostredníctvom rozsiahlej maloobchodnej siete TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS, špecializovaných predajní a obchodných centier, vybraných online predajcov a tiež na webových stránkach tommy.com.

O spoločnosti PVH Corp.

PVH je jednou z najobdivovanejších módnych a lifestylových spoločností na svete. Riadime značky, ktoré módu posúvajú vpred - navždy. Naše portfólio zahŕňa také kultové značky ako Calvin Klein, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Warner’s, Olga a značky Geoffrey Beene, rovnako ako značku bielizne True & Co. Predávame rôzne výrobky pod týmito a inými vlastnými a licencovanými značkami, ktoré sú známe na národnej i medzinárodnej úrovni. Spoločnosť PVH má viac ako 40 tisíc partnerov a spolupracovníkov vo viac ako 40 krajinách sveta a naše ročné tržby dosahujú 9,9 miliardy amerických dolárov. To je Naše Sila. To je Sila PVH.

Sledujte nás na sociálnych sieťach Facebook, Instagram, Twitter a LinkedIn.

Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210105006033/en/

Kontakty

Tommy Hilfiger Contact

Baptiste Blanc

Sr. Director, Global Communications

E-mail: baptiste.Blanc@tommy.com

Tel: +31 62904 2334

Zdroj: Tommy Hilfiger

Multimédiá

Video

TOMMY HILFIGER Fashion Frontier Challenge

Logo

Logo

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring