Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 8. januára 2021 17:28
Pri príležitosti spustenia tretieho ročníka súťaže značka silno podporuje podnikateľov z radov Afroameričanov, domorodého obyvateľstva a rozličných etník (BIPOC), aby sa do výzvy prihlásili; k registrácii vyzýva aj spotrebiteľov, ktorí budú ich príspevky hodnotiť.
AMSTERDAM 8. januára (TASR/BUSINESS WIRE) - Značka Tommy Hilfiger, ktorá spadá pod spoločnosť PVH Corp. [NYSE: PVH], s potešením oznamuje, že registrácia do tretieho ročníka súťaže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge sa otvorila 6. januára a pobeží až do 8. marca 2021.
Tento medzinárodný program si kladie za cieľ podporovať podniky vo fázach start-up a scale-up, ktoré vyvíjajú riešenia s pozitívnym sociálnym vplyvom na prostredie módneho priemyslu. Od prvého ročníka v roku 2018 bolo v rámci súťaže rozdelených 350 000 eur podnikateľom, ktorí stoja za svojimi názormi a ktorí sú odhodlaní presadzovať pozitívne zmeny vo svojich komunitách. V nadväznosti na svoju filozofiu "Waste Nothing and Welcome All" ( "Navrhovať módne výrobky tak, aby sa ničím neplytvalo a súčasne zostať značkou dostupnou pre všetkých") sa značka v treťom ročníku súťaže usiluje o posilnenie a podporu podnikateľov z BIPOC komunít, ktorí sa snažia tieto komunity rozvíjať a zasadzujú sa o inkluzívnejšiu budúcnosť módneho priemyslu. Značka vyzýva aj spotrebiteľov, aby sa do súťaže zapojili a pomohli ohodnotiť príspevky účastníkov
Táto tlačová správa obsahuje multimediálny obsah. Zobraziť plnú verziu tu: https://www.businesswire.com/news/home/20210105006033/en/
"Súťaž Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge vyzdvihuje podnikateľov, ktorí vkladajú svoje srdcia i duše do snáh o pozitívny sociálny zmenu v našom priemysle," uviedol Tommy Hilfiger. "Tento rok chceme predstaviť ešte rozmanitejšiu škálu perspektív, nápadov a komunít podporou BIPOC podnikateľov. Je našou povinnosťou zasadzovať sa o zmeny v módnom priemysle. Som poctený, že môžem potvrdzovať náš záväzok k inklúzii a rovnakému zastúpenie prostredníctvom nadchádzajúcej udalosti Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge."
Podniky, ktoré sa o súťaž zaujímajú sú vyzvané na predloženie svojich návrhov projektov so zameraním na vytvorenie inkluzívnejšieho módneho reťazca hodnôt. Z uchádzačov bude vybraných šesť finalistov, ktorí budú vyzvaní, aby svoje projekty za podpory špecialistov zo spoločnosti Tommy Hilfiger a externých odborníkov priviedli k životu vo virtuálnom prostredí. Finalistom s prezentáciou ich výsledných konceptov pomôže tréning od skúsených koučov. Prezentácia projektov prestížnej porote a pridruženému publiku prebehne na celosvetovej finálnej udalosti Tomy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, ktorá sa uskutoční začiatkom roka 2022.
V snahe ďalej presadzovať inklúziu pozvala značka Tommy Hilfiger spotrebiteľov, aby sa zúčastnili podujatia aj ako členovia poroty spotrebiteľov, a pomohli tak vybrať tohtoročných finalistov. Spotrebitelia budú mať za úlohu zúžiť okruh finalistov z 200 na 50, pričom každému z nich (členov poroty) budú on-line zaslané aspoň štyri projekty na posúdenie prostredníctvom mikrostránky značky. Registrácia do spotrebiteľskej poroty prebieha na https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/ a uzatvára sa 8. februára.
Oproti minulým rokom boli nasledujúce ceny v súťaži zvýšené, aby bol víťazom poskytnutý dostatok financií a vedomostí pre rozvoj ich podnikateľského nápadu:
• Celkom 200 000 eur bude rozdelených medzi víťazov so šancou na dodatočných 15 000 eur za výhru v hlasovaní o favorita publika
• Jednoročný mentorský program s globálnymi internými expertmi zo spoločnosti Tommy Hilfiger
• Miesto v programe sociálneho podnikania organizácie INSEAD (ISEP)
• Jednoročný mentorský program pod záštitou organizácie INSEAD
"Aj napriek tomu, že sa módny priemysel posúva v ústrety väčšej inklúzii a rozmanitosti, čaká ho ešte dlhá cesta," vyhlásil Martijn Hagman, generálny riaditeľ spoločnosti Tommy Hilfiger Global. "Prostredníctvom súťaže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge potvrdzujeme náš záväzok k rovnému zastúpeniu a rozmanitosti a pomáhame zasadzovať sa o zmeny, ktoré najviac chceme a potrebujeme vidieť."
Poslaním značky Tommy Hilfiger je stať sa módnou spoločnosťou, ktorá navrhuje módne výrobky tak, aby sa ničím neplytvalo, a súčasne zostávala značkou dostupnou pre všetkých; poprednou návrhárskou udržateľnou spoločnosťou v oblasti životného štýlu prostredníctvom spôsobu, akým vyrába svoje produkty, riadi svoje operácie a prepája svoje komunity so zúčastnenými stranami. Viac informácií o ceste značky Tommy Hilfiger k trvalej udržateľnosti v rámci stratégie Forward Fashion spoločnosti PVH nájdete na https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.
Viac informácií o Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, vrátane pokynov k registrácii nájdete tu: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.
Priatelia a sledovatelia značky sú pozývaní, aby sa pripojili ku konverzácii na sociálnych médiách pomocou #TommyHilfiger a @TommyHilfiger.
# # #
O spoločnosti Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger je jedným z najvýznamnejších svetových návrhárov v oblasti životného štýlu. Jeho portfólio zahŕňa značky TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS. Zameriava sa na navrhovanie a predaj vysoko kvalitného pánskeho a športového oblečenia, kolekcií dámskeho a športového oblečenia, detského oblečenia, džínsových kolekcií, spodného prádla (vrátane županov, nočnej bielizne a odpočinkového oblečenia), obuvi a doplnkov. Prostredníctvom vybraných držiteľov licencie ponúka Tommy Hilfiger doplnkové produkty životného štýlu, ako napríklad okuliare, hodinky, vône, športové oblečenie (pre golf a plávanie), ponožky, drobné kožené tovary, domáci tovar a batožinu. Produktový rad TOMMY JEANS ponúka džínsové odevy a obuv pre mužov a ženy, módne doplnky a parfumy. Tovar značiek TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS je k dispozícii zákazníkom po celom svete prostredníctvom rozsiahlej maloobchodnej siete TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS, špecializovaných predajní a obchodných centier, vybraných online predajcov a tiež na webových stránkach tommy.com.
O spoločnosti PVH Corp.
PVH je jednou z najobdivovanejších módnych a lifestylových spoločností na svete. Riadime značky, ktoré módu posúvajú vpred - navždy. Naše portfólio zahŕňa také kultové značky ako Calvin Klein, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Warner’s, Olga a značky Geoffrey Beene, rovnako ako značku bielizne True & Co. Predávame rôzne výrobky pod týmito a inými vlastnými a licencovanými značkami, ktoré sú známe na národnej i medzinárodnej úrovni. Spoločnosť PVH má viac ako 40 tisíc partnerov a spolupracovníkov vo viac ako 40 krajinách sveta a naše ročné tržby dosahujú 9,9 miliardy amerických dolárov. To je Naše Sila. To je Sila PVH.
Sledujte nás na sociálnych sieťach Facebook, Instagram, Twitter a LinkedIn.
Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210105006033/en/
Kontakty
Tommy Hilfiger Contact
Baptiste Blanc
Sr. Director, Global Communications
E-mail: baptiste.Blanc@tommy.com
Tel: +31 62904 2334
Zdroj: Tommy Hilfiger
Multimédiá
Video
TOMMY HILFIGER Fashion Frontier Challenge
Logo
Logo
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.