Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 14. novembra 2019 11:02
OTS: Suning má na konte nový rekord počas Dňa nezadaných s nárastom počtu objednávok cez rôzne kanály o 76 %
Nanjing, Čína, 14. novembra (TASR-OTS)(PRNewswire) - Suning.com (ďalej len „spoločnosť"), maloobchodná spoločnosť z rebríčka Fortune Global 500 a najväčší čínsky inteligentný maloobchod s online predajom aj kamennými pobočkami (O2O) vo vlastníctve spoločnosti Suning Holdings Group, uverejnil údaje z nákupného festivalu počas Dňa nezadaných, ktoré dokladujú nárast nákupných objednávok o 76 % a nový rekord. Po zavedení maloobchodného formátu s kompletným sortimentom sa spoločnosť Suning snaží poskytovať zákazníkom lepšie služby a rýchle dodávky prostredníctvom nákupného festivalu Dňa nezadaných.
Hlavné momenty nákupného festivalu počas Dňa nezadaných spoločnosti Suning.com:
11. novembra sa nákupného festivalu zúčastnilo viac ako 13 000 kamenných obchodov, obchodné domy Suning Plaza a Suning.com Plaza navštívilo 10 miliónov zákazníkov.
Ako nový člen rodiny Suning dosiahol Carrefour China so svojimi 210 obchodmi tržby vo výške 3,12 miliárd RMB, čo predstavuje nárast o 43 %, objednávky online prekročili objem 2,04 milióna.
Suning.com sa spojila s Hunan TV s cieľom odvysielať celonárodný televízny galaprogram, pozvať mnoho čínskych celebrít a dosiahnuť prvé miesto v hodnotení televízneho publika na celoštátnej úrovni.
Počas reklamy Dňa nezadaných prilákalo Suning.com viac ako 500 popredných svetových značiek a 1 milión nových VIP zákazníkov.
Počet online objednávok domácich spotrebičov sa zvýšil o 79 % a v prípade 5G smartfónov o 459 %.
Suning Finance tiež zaznamenal pokrok, keď mu objem objednávok vzrástol o 139 % a počet splátkových transakcií sa zvýšil o 498 %.
Objem predaja z maloobchodného cloudového obchodu Suning.com, ktorý sa zameriava najmä na mestá úrovne 4 až 6 v Číne, sa v porovnaní s minulým rokom zvýšil o 1032,9 %, čo poukazuje na výrazný rastový trend trhu.
Prezident skupiny Suning Holdings Group Zhang Jindong uviedol: „Pre spoločnosť Suning ide o iný nákupný festival Dňa nezadaných. Nezameriavame sa iba na propagáciu cien, spotrebiteľské skúsenosti sa pre nás stali dôležitejšími. Boli sme tak svedkami pokroku v pohlcujúcom nákupnom zážitku pre spotrebiteľov. Deň nezadaných je len začiatok. Budeme pokračovať v ponuke čo najlepších produktov a služieb a tvorbe spotrebiteľského prostredia, ktoré bude priaznivejšie pre zákazníkov."
Zabezpečenie maloobchodného predaja s kompletným sortimentom bude lepšie slúžiť novým generáciám poskytovaním kvalitných výrobkov, zábavy a pohodlného nákupu. Integrácia online nákupov a kamenných pobočiek sa stane perspektívnym trendom rozvoja spoločnosti Suning.
O spločnosti Suning Holdings Group
Spoločnosť Suning vznikla v roku 1990 a je jedným z popredných obchodných podnikov v Číne s dvoma verejnými spoločnosťami v Číne a Japonsku. V roku 2019 sa spoločnosť Suning Holdings umiestnila medzi tromi špičkovými značkami spomedzi 500 najvýznamnejších neštátnych podnikov v Číne s ročným obratom 602,5 miliardy RMB (približne 77,24 miliárd EUR) a v kategórií internetových maloobchodov sa prepracovala na samotný vrchol. S ambíciou „dostať sa na čelo ekosystému v rôznych odvetviach podporovaním vysokej kvality života pre všetkých" posilnila a rozšírila spoločnosť Suning svoju základnú činnosť prostredníctvom rôznorodých vertikálnych priemyselných odvetví vrátane komerčných nehnuteľností, finančných služieb a športu. Spoločnosť Suning.com ako hlavná dcérska spoločnosť a priekopník offline aj online maloobchodu, je uvedená na rebríčku Fortune Global 500 už tri roky za sebou od 2017 do 2019.
Kontakt:
Edd Ross
+44 2079734470
Edd.ross@hkstrategies.com
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.