OTS: Spoločnosť Tommy Hilfiger vymenovala Avery Bakerovú za prezidentku a...

TASR, 20. novembra 2020 13:58

Spoločnosť Tommy Hilfiger vymenovala Avery Bakerovú za prezidentku a riaditeľku pre značku

Amsterdam 20. novembra (TASR-OTS)-(BUSINESS WIRE) - Spoločnosť Tommy Hilfiger, ktorej vlastníkom je spoločnosť PVH Corp. [NYSE: PVH], s potešením oznamuje vymenovanie Avery Bakerovej za prezidentku a riaditeľku pre značku s účinnosťou od 17. novembra 2020. V novo ustanovenej funkcii má Bakerová globálnu zodpovednosť za produkty, marketing a skúsenosti so značkou vo všetkých kategóriách, regiónoch a kanáloch.

Táto tlačová správa obsahuje multimediálny obsah. Zobraziť plnú verziu tu: https://www.businesswire.com/news/home/20201119005356/en/

Avery Bakerová, prezidentka a riaditeľka pre značku v spoločnosti Tommy Hilfiger Global (Fotografia: Business Wire)

Od svojho nástupu do spoločnosti Tommy Hilfiger v roku 1998 zastávala pani Bakerová viacero pozícií v globálnych kanceláriách spoločnosti, vrátane riaditeľky marketingu a značky. V polovici roku 2019 pani Bakerová ustúpila zo svojej úlohy, aby trávila čas s rodinou, a teraz sa vracia do organizácie, aby prispela k písaniu ďalšej kapitoly spoločnosti a značky, na ktorej jej tak veľmi záleží. Počas svojho pôsobenia v spoločnosti sa pani Bakerová zaslúžila o to, aby sa zo značky Tommy Hilfiger stala jedna z najuznávanejších prémiových značiek životného štýlu na svete. Má skúsenosti s vývojom a implementáciou stratégií budovania značky, ktoré riadia obchodný rast a rovnosť značiek.

„Avery má hlbokú cit pre históriu a DNA spoločnosti Tommy Hilfiger a má skúsenosti s uskutočňovaním efektívnych spotrebiteľských iniciatív, ktoré poháňajú značku aj podnikanie,“ uviedol Martijn Hagman, výkonný riaditeľ v spoločnosti Tommy Hilfiger Global a PVH Europe. „Záväzok k ambicióznym produktom a marketingu na svetovej úrovni je jadrom našej vízie stať sa skutočnou globálnou značkou, ktorá smeruje k cieľu. Sme radi, že môžeme Avery privítať späť do rodiny Tommy Hilfiger, aby mohla viesť značku v oboch týchto oblastiach a uvoľnila jej plný globálny potenciál. “

„V týchto náročných časoch majú značky príležitosť a zodpovednosť zmeniť život spotrebiteľov,“ uviedla pani Bakerová. „Verím, že spoločnosť Tommy Hilfiger môže mať obrovský pozitívny dopad ako spoločnosť, ktorá je rovnako milovaná pre naše činy, ako aj pre vynikajúce produkty, ktoré navrhujeme. Som nadšená, že sa môžem vydať na túto novú cestu s Tommym, Martijnom a našimi vedúcimi tímami v Európe, Ázii a Tichomorí a v Amerike, keď pracujeme na dosiahnutí dlhodobého potenciálu v každom regióne a transformácii spoločnosti zvnútra - od kultúry k spotrebiteľovi - stať sa spoločnosťou postavenou pre roky 20 roky 21. storočia. “

Bakerová bol menovaná do funkcie riaditeľky značky spoločnosti v roku 2014 a spojil kreatívne a obchodné riadenie, aby priniesla novú víziu značky využívajúcu kombináciu popkultúry, módy, technológií a zábavy. Riadila transformačné programy vrátane Tommynow - najväčšej a najúspešnejšej prehliadky módneho priemyslu „See Now, Buy now“ - a znovu pozdvihla značku Tommy Jeans inšpirovanú 90. rokmi, pričom svoju obľúbenosť a históriu zúročila medzi mladšími spotrebiteľmi. Počas jej funkčného obdobia vznikli dôležité partnerstvá nadviazané s vplyvnými milovníkmi módy ako sú Lewis Hamilton, Zendaya, Gigi Hadid, KITH a Vetements, ktorí zvýšili význam značky a rozšírili príťažlivosť spoločnosti pre novú generáciu fanúšikov.

Tommy Hilfiger je jednou z popredných svetových značiek životného štýlu s globálne uznávaným menom a identitou. Marketingové iniciatívy spoločnosti prispeli k zvýšeniu stopy spoločnosti TOMMY HILFIGER prostredníctvom neustáleho rastu globálneho povedomia o značke a stratégií zameraných na spotrebiteľa, ktoré si budujú a udržiavajú lojálnu základňu fanúšikov. Dnes je povedomie o značke na historickom maxime v dôsledku vynikajúcich kolekcií, kampaní, partnerstiev a efektívnych spotrebiteľských aktivácií.

O spoločnosti Tommy Hilfiger

S portfóliom značiek, ktoré zahŕňajú Tommy Hilfiger a Tommy Jeans, je Tommy Hilfiger jedným z najuznávanejších svetových dizajnérov v oblasti životného štýlu. Zameriava sa na navrhovanie a marketing vysokokvalitného oblečenia a športového oblečenia pre mužov, kolekcie dámskeho a športového oblečenia, detské oblečenie, džínsové kolekcie, spodnú bielizeň (vrátane županov, oblečenia na spanie a voľnočasového oblečenia), obuv a doplnky. Spoločnosť Tommy Hilfiger ponúka prostredníctvom vybraných držiteľov licencií doplnkové produkty týkajúce sa životného štýlu, ako sú okuliare, hodinky, vône, športové oblečenie (golfové a plavecké), ponožky, drobné kožené výrobky, domáce potreby a batožinu. Produktová línia TOMMY JEANS sa skladá z džínsov a obuvi pre mužov a ženy, doplnkov a vône. Tovar pod značkami Tommy Hilfiger a Tommy Jeans je k dispozícii pre zákazníkov na celom svete prostredníctvom rozsiahlej siete maloobchodných predajní Tommy Hilfiger a Tommy Jeans, popredných špecializovaných a obchodných domov, vybraných online predajcov a na adrese tommy.com.

O spoločnosti PVH Corp.

PVH je jednou z najobdivovanejších módnych a lifestylových spoločností na svete. Riadime značky, ktoré módu posúvajú vpred - pre dobrú vec. Naše portfólio zahŕňa také kultové značky ako Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Van Heusen, Izod, Arrow, Warner’s, Olga alebo Geoffrey Beene, a tiež digitálne orientovanú značku bielizne True & Co. Predávame rôzne výrobky pod týmito a inými vlastnými a licencovanými značkami, ktoré sú známe na národnej i medzinárodnej úrovni. Spoločnosť PVH má viac ako 40 tisíc partnerov a spolupracovníkov vo viac ako 40 krajinách sveta a naše ročné tržby dosahujú 9,9 miliardy dolárov. To je naša sila. To je sila PVH.

Sledujte nás na sociálnych sieťach Facebook, Instagram, Twitter a LinkedIn.

VYHLÁSENIE SAFE HARBOR V SÚVISLOSTI SO ZÁKONOM O REFORME SÚDNYCH SPOROV O CENNÝCH PAPIEROCH Z ROKU 1995: Výhľadové vyhlásenia v tejto tlačovej správe, vrátane a bez obmedzenia, vyhlásení týkajúcich sa budúcich plánov, stratégií, cieľov, očakávaní a zámerov Spoločnosti sa uskutočňujú v súlade s ustanoveniami zákona o reforme súdnych sporov o súkromných cenných papieroch z roku 1995. Investori sú upozornení, že takéto výhľadové vyhlásenia sú vo svojej podstate vystavené rizikám a neistotám, z ktorých mnohé sa nedajú predvídať s presnosťou a niektoré z nich nemusia byť predvídané, zahŕňajúc a bez obmedzenia, že (i) plány, stratégie, ciele, očakávania a zámery Spoločnosti sa môžu kedykoľvek podľa uváženia Spoločnosti zmeniť; (ii) Spoločnosť môže byť považovaná za vysoko zadlženú a využiť významnú časť svojich peňažných tokov na splácanie svojho zadlženia, v dôsledku čoho Spoločnosť nemusí mať dostatok finančných prostriedkov na prevádzku svojich podnikov spôsobom, ktorý zamýšľa alebo prevádzkovala v minulosti; a (iii) iné riziká a neistoty, ktoré sa priebežne uvádzajú v podaniach Spoločnosti pre Komisiu pre cenné papiere.

Spoločnosť nie je povinná verejne aktualizovať akékoľvek výhľadové vyhlásenie, či už v dôsledku prijatia nových informácií, budúcich udalostí alebo iných dôvodov.

Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20201119005356/en/

Kontakty

Tommy Hilfiger

Dana Perlman

Treasurer and Senior Vice President, Business Development and Investor Relations

(212) 381-3502 office

(917) 579 1374 cell

investorrelations@pvh.com

Virginia Ritchie

Vice President, Global Communications

virginia.ritchie@tommy.com

Tel: +31 6 4318 4870

Zdroj: Tommy Hilfiger

Multimédiá

Fotografia

Avery Bakerová, prezidentka a riaditeľka pre značku v spoločnosti Tommy Hilfiger Global (Fotografia: Business Wire)

Logo

UPOZORNENIE: Originál tohto textu je oficiálna záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.

Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring