OTS: Spoločnosť Tommy Hilfiger oznámila, že svetový šampión F1 Lewis Hamilton...

TASR, 16. marca 2018 16:23

Spoločnosť Tommy Hilfiger oznámila, že svetový šampión F1 Lewis Hamilton je globálnym ambasádorom značky pre pánske oblečenie TOMMY HILFIGER

Ako jeden z dnešných najväčších športovcov bude Lewis Hamilton od jari 2018 reprezentovať svet pánskeho oblečenia TOMMY HILFIGER ako globálny ambasádor značky.

Amsterdam 16. marca (TASR/BUSINESS WIRE) - Spoločnosť Tommy Hilfiger, ktorú vlastní spoločnosť PVH Corp. [NYSE: PVH], oznámila, že britský jazdec F1 a štvornásobný svetový šampión F1 Lewis Hamilton bude pôsobiť ako nový globálny ambasádor značky pre pánske odevy spoločnosti TOMMY HILFIGER vrátane kolekcie HILFIGER COLLECTION, oblečenia na mieru TOMMY HILFIGER TAILORED a pánskeho oblečenia, spodného oblečenia a plaviek TOMMY HILFIGER, začínajúc od jari 2018. Partnerstvo odzrkadľuje strategický záväzok Tommyho Hilfigera stavať na svojom silnom dedičstve pre mužov a ďalej poháňať celosvetový rast podnikania v oblasti pánskych odevov, čím prináša značke novú generáciu fanúšikov.

Táto tlačová správa obsahuje multimediálny obsah. Zobraziť plnú verziu tu: http://www.businesswire.com/news/home/20180315005270/en/

Lewis Hamilton sa objavil v reklamnej kampani TOMMY HILFIGER Jar 2018 ako nový globálny ambasádor pánskej značky. Fotografiu vyhotovil Mikael Jansson.

"Vždy som obdivoval neuveriteľnú vytrvalosť Lewisa počas pretekov, rovnako ako jeho jedinečný štýl mimo dráhy, ktorý hovorí k novej generácii pánov Tommy Guys," povedal Tommy Hilfiger. "Vybudoval svoju neuveriteľnú kariéru ako pretekár s nadšením, oddanosťou a mimoriadne náročnou prácou - hodnotami, ktoré som prijal pri zakladaní mojej značky. Máme históriu s Formou 1 a toto partnerstvo stavia na našom dedičstve v spolupráci s automobilovým športom. "

Kariérne úspechy Lewisa Hamiltona ho zaradili do elitnej skupiny globálnych športovcov a je považovaný za jedného z najlepších pretekárov v histórii. Drží rekord v najväčšom množstve najpopulárnejších pozícií, kariérnych bodoch a najväčšom množstve výhier na rôznych okruhoch. Vyhral aspoň jednu Grand Prix v každej sezóne, v ktorej sa zúčastnil. Lewis Hamilton sa spája s viac ako 17 miliónmi fanúšikmi prostredníctvom neuveriteľného dosahu svojich sociálnych médií a ponúka svojim divákom unikátny zákulisný pohľad do pretekárskeho sveta Formule 1 a svojho osobného života.

"Verím, že sila módy a inovácií oslavuje individualitu a láme konvencie, tak ako Tommy Hilfiger," povedal Lewis Hamilton. "Tommyho dizajn ma inšpiroval, aby som bol odvážny v každom oblečení, ktoré som si dal mimo pretekárskej dráhy, vyjadrujúc so sebavedomím svoju kreativitu a eklektický štýl. Jeho prelomové udalosti TOMMYNOW sú jedinečné a som veľmi nadšený, že som sa mohol spojiť s takou vizionárskou značkou. "

Integrovaná kampaň pánskej kolekcie TOMMY HILFIGER bola fotená Mikaelom Janssonom na trati Pocono v Pensylvánii, známej ako zložitý trojuholník, a bude celosvetovo spustená na jar 2018. Obsahuje exkluzívne videozáznamy, tlačové a on-line umiestnenia i umiestnenia mimo domácich médií a bude podporovaná jedinečnými aktivitami pre spotrebiteľov, ktoré naďalej prinášajú jedinečnú perspektívu značky v oblasti pop kultúry do života na celom svete. Kampaň pre mužov TOMMY HILFIGER bude prebiehať spolu s reklamnou kampaňou značky zameranou na dámy, ktorá bude obsahovať globálnu ambasádorku dámskej značky a medzinárodnú supermodelku Gigi Hadid. Kampane sa spojili, keď Lewis Hamilton a Gigi Hadid chytili volant automobilu Mercedes-AMG GT S na trati Pocono Raceway a natočili svoju prvú spoločnú jazdu po trati vo videu režiséra Matta Barona, ktoré ukazuje ich vzájomné reakcie na vodičské schopnosti.

Pánska ponuka na jar roku 2018 značky TOMMY HILFIGER oslavuje lásku Tommyho Hilfigera k motoristickému športu, kde sa spája rýchlosť a bezprostrednosť s nádychom starodávnej nostalgie. Kolekcia, ktorá mala premiéru na TOMMYNOW "DRIVE" počas týždňa módy v Miláne 25. februára, je naklonená pretekárskym posádkam Formuly 1, s posolstvom pracovného oblečenia a silným zameraním na denim. Streetové štýly sa rodia z kultových tvarov, odvážnych farieb a efektívnej grafiky rýchlostných pretekárov. Pri pohľade na tradičnú americkú automobilovú kultúru bolo oblečenie znovuobjavené pre kolekciu, ktorá spĺňa potreby dnešného rýchlo sa rozvíjajúceho životného štýlu.

Posolstvo značky TOMMY HILFIGER je úzko spojené s prácou s pop kultúrou a športovými ikonami. V 90. rokoch bol Hilfiger tiež jedným z prvých dizajnérov, ktorí spájal módu s celebritami a stal sa priekopníkom v priemysle tým, že obliekal mladých umelcov ako Aaliyah, Mark Ronson a Usher a v jeho reklamných kampaniach účinkovali celebrity ako David Bowie a Beyoncé. V uplynulých rokoch vytvoril Tommy Hilfiger inšpiratívne partnerstvá s medzinárodným tenisovým šampiónom Rafaelom Nadalom, medzinárodnou supermodelkou Gigi Hadid a oceneným hudobným/produkčným duom The Chainsmokers, čím odráža svoj záväzok rozšíriť dosah značky TOMMY HILFIGER a spojiť ju s ďalšou generáciou zákazníkov.

Tommy Hilfiger má históriu aj vo Formule 1, kde nedávno vyhlásil viacročné strategické partnerstvo ako oficiálny partner pre štvornásobného majstra sveta Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Značka od roku 1991 do roku 1994 sponzorovala tím F1 Lotus a bola prvá neautomobilová značka, ktorá sponzorovala tím F1 spoločnosti Ferrari, vrátane uniforiem vytvorených samotným dizajnérom v roku 1998.

O spoločnosti Tommy Hilfiger

S portfóliom značiek, ktoré zahŕňajú TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS, je Tommy Hilfiger jedným z najuznávanejších svetových dizajnérov v oblasti životného štýlu. Zameriava sa na navrhovanie a marketing vysokokvalitného oblečenia a športového oblečenia pre mužov, kolekcie dámskeho a športového oblečenia, detské oblečenie, džínsové kolekcie, spodnú bielizeň (vrátane županov, oblečenia na spanie a voľnočasového oblečenia), obuv a doplnky. Spoločnosť Tommy Hilfiger ponúka prostredníctvom vybraných držiteľov licencií doplnkové produkty týkajúce sa životného štýlu, ako sú okuliare, hodinky, vône, športové oblečenie (golfové a plavecké), ponožky, drobné kožené výrobky, domáce potreby a batožinu. Produktová línia TOMMY JEANS sa skladá z džínsov a obuvi pre mužov a ženy, doplnkov a vône. Tovar pod značkami TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS je k dispozícii pre zákazníkov na celom svete prostredníctvom rozsiahlej siete maloobchodných predajní TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS, popredných špecializovaných a obchodných domov, vybraných online predajcov a na adrese tommy.com.

O spoločnosti PVH Corp.

S históriou trvajúcou viac ako 135 rokov, spoločnosť PVH vynikala pri práci s rastúcimi značkami a podnikmi s bohatým americkým dedičstvom, čím sa stala jednou z najväčších firiem s odevmi na svete. Máme viac ako 35 000 spolupracovníkov pôsobiacich vo viac ako 40 krajinách a viac ako 8 miliárd dolárov v ročných výnosoch. Vlastníme kultové značky CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s a Olga, ako aj digitálne zameranú značku so spodnou bielizňou True & Co. a uvádzame na trh rôzne tovary pod týmito a inými národne a medzinárodne známymi a licencovanými značkami.

** Značka Speedo je natrvalo licencovaná pre Severnú Ameriku a Karibik od spoločnosti Speedo International Limited.

Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20180315005270/en/

Kontakty
Tommy Hilfiger
Baptiste Blanc, +31 62904 2334
Sr. Director, Global Communications
baptiste.Blanc@tommy.com
alebo
Lewis Hamilton
Emma Philpott, +44 74924 49969
International Head of Entertainment and Sport
Emma.Philpott@purplepr.com

Zdroj: Tommy Hilfiger

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring