Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 18. januára 2018 12:14
OTS: Spoločnosť Strike Social akceptuje Dash ako formu platby za digitálne reklamné kampane. Sedemnásta najrýchlejšie rastúca súkromná spoločnosť v Spojených štátoch bude využívať novú menu na podporu medzinárodnej expanzie.
Chicago 18. januára (TASR-OTS)(PRNewswire) - Strike Social - sedemnásta najrýchlejšie rastúca súkromná spoločnosť v Spojených štátoch, podľa rebríčka Inc. 500 - s radosťou oznamuje začlenenie meny Dash medzi svoje možnosti platby za digitálne reklamné kampane.
Spoločnosť Strike Social je hrdým nositeľom titulu - najväčšia firma na optimalizáciu reklám v službe YouTube - pričom polovica jej príjmov pochádza z Facebooku a iných digitálnych reklamných platforiem, ako sú napríklad Amazon, DoubleClick, Snap, Twitter, LinkedIn a Instagram. Spoločnosť Strike Social využíva na platby 14 rôznych fiat mien (meny s núteným obehom) platných v 40 krajinách mimo USA.
„Je ťažké vyjadriť, ako náročné na pracovnú silu, komplikované a nákladné je pre spoločnosti viesť prevádzky cez hranice vo fiat menách," hovorí Patrick McKenna, prezident a spoluzakladateľ spoločnosti Strike Social. „Náklady na riadenie globálnej spoločnosti vo vlastných účtovných a finančných oddeleniach sú vysoké a vo väčšine prípadov si musíte v každej krajine najať miestnych daňových špecialistov, ktorí vám pomôžu dodržiavať zákony a udržať firmu v prevádzke."
Trvalo štyri roky, kým si spoločnosť Strike Social založila štyri samostatné zahraničné dcérske subjekty a vytvorila 10 rôznych tradičných bankových vzťahov v ôsmich krajinách. Napriek tomuto úsiliu sa jej však neporadilo dosiahnuť niekoľko významných ekonomík, ako je napríklad Brazília a India.
„Pridanie kryptomeny Dash ako formy platby nás priblíži ku zvyšku sveta a vďaka zanedbateľným transakčným poplatkom je to pre nás a pre našich zákazníkov už viac menej vyhraný boj," dodáva McKenna.
Očakáva sa, že globálne výdavky na reklamu dosiahnu v budúcom roku 269 miliárd dolárov a do roku 2020 sa má táto suma vyšplhať na 335 miliárd dolárov. „Ak to bude potrebné, prejdeme na menu Dash kompletne," hovorí McKenna.
Viac informácií o spoločnosti Strike Social nájdete na strikesocial.com.
O spoločnosti Strike Social
Strike Social využíva silu umelej inteligencie na dosiahnutie najlepších výsledkov v rámci služby YouTube a inzercie na sociálnych médiách. Prostredníctvom softvéru a služieb pre nákup médií riadi Strike Social každý deň 15 000 kampaní pre najvýznamnejšie svetové agentúry a značky vrátane Beats, Xbox, Honda, Mattel a KFC. Strike Social má sídlo v Chicagu a vlastné prevádzky po celom svete. Viac informácií získate na: strikesocial.com.
Kontakt:
Ligia Aguilhar
laguilhar@strikesocial.com
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/134531/strike_social_logo.jpg
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
her