OTS: Spoločnosť P&G vytvára partnerstvá, aby zlepšila environmentálny dopad...

TASR, 29. apríla 2019 13:47

OTS: Spoločnosť P&G vytvára partnerstvá, aby zlepšila environmentálny dopad a živobytie malých roľníkov v dodávateľskom reťazci palmového oleja

Cincinnati 29. apríla (TASR-OTS)(BUSINESS WIRE) - Spoločnosť Procter & Gamble (NYSE: PG) v rámci oslavy Týždňa Zeme a na podporu svojho záväzku viesť udržateľnejšiu budúcnosť, oznámila novú spoluprácu s Malajzským Inštitútom pre inovácie dodávateľského reťazca (MISI), Medzinárodným inštitútom pre výživu rastlín (IPNI) a so spoločnosťou Yara International. Účelom spolupráce je zlepšovať živobytie drobných roľníkov dodávajúcich palmový olej pre P&G v Malajzii. Po úspešnom pilotnom projekte v rokoch 2015 až 2018 spoločnosť rozširuje program, ktorý spolupracuje s nezávislými malými roľníkmi dodávajúcimi palmový olej s cieľom zvýšiť ich celkové výnosy z ovocia prostredníctvom školení a implementácie najlepších postupov v danej triede a udržateľnejších poľnohospodárskych postupov.

Táto tlačová správa obsahuje multimediálny obsah. Zobraziť plnú verziu tu: https://www.businesswire.com/news/home/20190426005048/en/

Na podporu nášho záväzku podporovať udržateľnejšiu budúcnosť, spoločnosť P&G oznámila novú spoluprácu s MALAJZIJSKÝM INŠTITÚTOM PRE INOVÁCIE DODÁVATEĽKÉHO REŤAZCA (MISI), MEDZINÁRODNÝM INŠTITÚTOM PRE VÝŽIVU RASTLÍN (IPNI) a YARA INTERNATIONAL, aby pomohli zlepšiť živobytie drobných roľníkov v rámci dodávateľského reťazca palmového oleja pre spoločnosť P&G v Malajzii. (Grafika: Business Wire) Spoločnosť P&G sa zaviazala k zodpovednému získavaniu paliem a ako jeden zo svojich cieľov v oblasti environmentálnej udržateľnosti Ambition 2030 vyhlásila zlepšenie živobytia drobných roľníkov dodávajúcich palmový olej. V súčasnosti poskytujú drobní roľníci približne 40 % svetového zásobovania palmovým olejom, avšak mnohí z nich majú obmedzené vedomosti alebo prístup k poľnohospodárskym zdrojom, aby mohli maximalizovať svoju úrodu.

Pilotný projekt bol zameraný na posúdenie základnej schopnosti približne 2 000 drobných poľnohospodárov v štáte Johor v Malajzii. Vzhľadom na jeho úspech sa program rozširuje o 250 vzdelávacích fariem, ktoré budú súčasťou inovačného systému riadeného spoločnosťou P&G. Tieto farmy budú slúžiť ako komunitné zdrojové centrá, ktoré budú v priebehu nasledujúcich piatich rokov zvyšovať rozsah a šírenie osvedčených poľnohospodárskych postupov až pre 10 000 drobných poľnohospodárov. Cieľom je zlepšiť výnosy o 30 - 50 %, zlepšiť živobytie drobných poľnohospodárov a zabezpečiť udržateľné postupy v dodávateľskom reťazci palmového oleja spoločnosti P&G.

„Sme presvedčení, že môžeme byť silou dobra a silou rastu. Tento program ilustruje náš záväzok podporovať dlhodobú udržateľnosť,“ povedal Jack Ryan, viceprezident spoločnosti P&G Chemicals. "Sme hrdí na prácu, ktorú robíme v Malajzii, pretože je to správna vec pre miestnu komunitu a globálnych spotrebiteľov, ktorým slúžime a ktorí chcú viac udržateľných produktov."

Poľnohospodári z 250 vzdelávacích fariem budú mať priamy prístup k poľnohospodárom a funkcionárom v oblasti trvalej udržateľnosti a dostanú praktickú technickú poradenskú podporu. Spoločne budú pracovať na implementácii najlepšieho riadenia poľnohospodárskych operácií, vrátane optimalizácie zberu, plánovania živín a rozpočtového riadenia. Na druhej strane budú títo drobní poľnohospodári pôsobiť ako školitelia rozširujúci úsilie pre iných poľnohospodárov vo svojej komunite.

Spoločnosť P&G verí, že toto úsilie pomáha drobným roľníkom hýbať sa správnym smerom a pripravuje ich pre dlhodobý úspech. Trvalá udržateľnosť systému je podporená zdieľaným a spoločným záujmom drobných poľnohospodárov, spracovateľov palmového oleja a dodávateľov hnojív. Cieľom je zvýšiť produktivitu fariem a uspokojiť pretrvávajúci dopyt po udržateľnom palmovom oleji a oleji z palmových jadier.

O spoločnosti Procter & Gamble

P&G ponúka spotrebiteľom po celom svete jedno z najsilnejších portfólií dôveryhodných, kvalitných a popredných značiek vrátane Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. Komunita P&G zahŕňa operácie v približne 70 krajinách po celom svete. Prosím navštívte http://www.pg.com pre získanie najnovších informácií a noviniek o spoločnosti P&G a jej značkách. O MISI (Malajzijský Inštitút pre inováciu dodávateľského reťazca) Malajzijský inštitút pre inováciu dodávateľského reťazca (MISI), nachádzajúci sa v Shah Alam v Malajzii neďaleko Kuala Lumpur, je jedným zo šiestich centier siete MIT Global SCALE (Supply Chain and Logistics Excellence). Inštitút bol založený ako spoločná iniciatíva medzi Massachusetts Institute of Technology (MIT) a vládou Malajzie. Sieť MIT Global SCALE je medzinárodná aliancia špičkových výskumných a vzdelávacích organizácií, ktorá sa venuje rozvoju a šíreniu globálnych inovácií v dodávateľskom reťazci a logistike.

O spoločnosti Yara

Yara zbiera vedomosti, aby zodpovedne živila svet a chránila planétu, aby naplnila svoju víziu spolupracujúcej spoločnosti, sveta bez hladu, ktorý rešpektuje planétu. Na splnenie týchto záväzkov sme sa ujali vedenia v rozvoji nástrojov digitálneho poľnohospodárstva a úzko spolupracujeme s partnermi v celom potravinovom reťazci, aby sme vyvinuli riešenia pre výživu, ktoré sú šetrnejšie k životnému prostrediu. Okrem toho sme odhodlaní pracovať na udržateľnej výrobe minerálnych hnojív. Podporujeme otvorenú kultúru rozmanitosti a inklúzie, ktorá podporuje bezpečnosť a integritu našich zamestnancov, dodávateľov, obchodných partnerov a spoločnosti ako celku. Spoločnosť Yara bola založená v roku 1905 za účelom riešenia vznikajúceho hladu v Európe a je prítomná na celom svete. Má približne 17 000 zamestnancov a prevádzky vo viac ako 60 krajinách. V roku 2018 Yara vykázala príjmy vo výške 12,9 mld. USD. www.yara.com

Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190426005048/en/

Zdroj: Procter & Gamble

Multimédiá

Fotografia

Na podporu nášho záväzku podporovať udržateľnejšiu budúcnosť, spoločnosť P&G oznámila novú spoluprácu s MALAJZIJSKÝM INŠTITÚTOM PRE INOVÁCIE DODÁVATEĽKÉHO REŤAZCA (MISI), MEDZINÁRODNÝM INŠTITÚTOM PRE VÝŽIVU RASTLÍN (IPNI) a YARA INTERNATIONAL, aby pomohli zlepšiť živobytie drobných roľníkov v rámci dodávateľského reťazca palmového oleja pre spoločnosť P&G v Malajzii. (Grafika: Business Wire)

Video

V spoločnosti P&G sme jednoznačne zaviazaní k zodpovednému získavaniu palmového oleja a využívame silu inovácií na podporu pozitívnych zmien v odvetví.

Fotografia

Program P&G Ambition 2030 sa zameriava na naše značky, dodávateľský reťazec, spoločnosť a našich zamestnancov, aby umožnil a inšpiroval pozitívny vplyv na životné prostredie a spoločnosť. (Grafika: Business Wire)

Logo

Kontakty:

P&G Contact:

Robyn Schroeder

P&G Global Communications

Email: Schroeder.rm@pg.com

UPOZORNENIE:

Originál tohto textu je oficiálna záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.

Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring