OTS: Spoločnosť P&G rozširuje systémovú zmenu v oblasti rodovej rovnosti v...

TASR, 19. júna 2018 10:08

OTS: Spoločnosť P&G rozširuje systémovú zmenu v oblasti rodovej rovnosti v reklame na festivale tvorivosti Cannes Lions 2018

Spoločnosť spúšťa strategické partnerstvá s mediálnymi a zábavnými domami Queen Latifah a Katie Couric

Cannes, Francúzsko 19. júna (TASR-OTS)(BUSINESS WIRE) - Spoločnosť Procter & Gamble Company (NYSE: PG) dnes rozšírila svoj záväzok v oblasti rodovej rovnosti prostredníctvom série nových akcií, záväzkov a partnerstiev s cieľom zvýšiť rozmanitosť v rámci kreatívneho dodávateľského reťazca, čo povedie k správnejším a pozitívnejším zobrazeniam žien v reklame a médiách a povzbudzovaniu rastu a sociálneho blahobytu.

Ženy a dievčatá sú nesprávne alebo negatívne zobrazené v 29 % reklám a mediálnych programov* a sú naďalej nedostatočne zastúpené za kamerou: len 32 percent marketingových riaditeľov, 33 percent kreatívnych riaditeľov a 10 percent obchodných riaditeľov sú ženy. Tieto problémy pretrvávajú aj napriek tomu, že reklamy s rovnosťou pohlaví dosahujú o 10% vyššiu dôveru a o 26 % vyšší rast tržieb*.

Aby boli tieto problémy vyriešené, spoločnosť P&G sa snaží dosiahnuť 100 % presné a pozitívne zobrazenie žien v reklame a médiách s podporou rovnakého zastúpenia žien a mužov v kreatívnom dodávateľskom reťazci. Spoločnosť P&G vedie komplexný súbor akcií, ktorých úlohou je vybudovať, poháňať a prepojiť rôznorodé ženské talenty s reklamnými, mediálnymi a obsahovými príležitosťami, ktoré budú systémovým riešením. Vzhľadom na to, že spoločnosť uznáva dôležitosť úplnej účasti v kreatívnom priemysle, spolupracuje hnutím #SeeHer pod hlavičkou Asociácie národných inzerentov (ANA) a inými iniciatívami v priemysle, vrátane Aliancie OSN Women Unstereotype, aby vyzvala ostatných inzerentov, agentúry a tvorcov obsahu, aby viedli zmenu v komerčnom ekosystéme.

"Keďže sa najväčšie svetové kreatívne mysle spájajú, aby oslávili tvorivosť, sme v najbližších piatich rokoch odhodlaní vykonať našu úlohu so zmysluplnými akciami na podporu rodovej rovnosti v reklame, médiách a kreatívnom odvetví,“ hovorí Marc Pritchard, riaditeľ značky Procter & Gamble. „Taktiež vieme, že žiadna spoločnosť to nemôže urobiť o samote, a preto dúfame, že budeme inšpirovať ostatných, aby sme boli agentmi tejto zmeny a aby sme urýchlili tempo.“

Ako súčasť tohto záväzku oznámila spoločnosť P&G partnerstvá s vedúcimi predstaviteľmi priemyslu, ktoré podporujú rovnaké zastúpenie a pozitívne portréty žien v médiách:

The Queen Collective: Nominantka na Oscara a víťazka ocenení Golden Globe, Emmy a SAG, Queen Latifah sa spolu so svojou produkčnou spoločnosťou Flavour Unit a Queen Collective usiluje o urýchlenie rodovej a rasovej rovnosti za kamerou. Vďaka distribúcii pre filmy produkované rôznymi režisérkami, stavia Queen Latifah na svojich výsledkoch z náročných oblastí v hudbe, filme a iných umeleckých úsiliach. Táto iniciatíva dá na začiatok zelenú dvom filmom, ktoré budú produkovať ženy režisérky prostredníctvom hlavného distribučného partnera. V roku 2016 tvorili ženy len štyri percentá režisérov, ktorí pracovali na 250 najlepších filmoch. To vytvára výzvy nielen vo filme, ale aj vo výrobe iných médií, ako je reklama. Queen Collective podporí prípravu žien režisérok v spolupráci s P&G, HP, Inc., Smirnoff, Wieden+Kennedy, Marina Maher Communications/Ketchum +, United Talent Agency Marketing a Tribeca Studios.

Katie Couric Media: Najnovšia podnikateľská činnosť tejto ocenenej žurnalistky bude vytvárať partnerstvo medzi sponzormi a distribučnými platformami, aby vytvorila inteligentný, hĺbavý a posilňujúci obsah. Inšpirovaná svojou účasťou v poradnom fóre iniciatívy #SeeHer Asociácie národných inzerentov, vytvorí Katie Couric partnerstvá s hlavnými značkami pre účely spolupráce na obsahu, ktorý odráža ich vzájomné hodnoty a odhodlanie k dôležitým otázkam. Spoločnosť Katie Couric Media bude vedená ženským tímom, ktorý bude produkovať a distribuovať príbehy v rôznych formátoch využívajúcich silu a dosah meniacej sa mediálnej scény, vrátane digitálnych seriálov, dokumentov, scenárov projektov, podcastov a živých programov na platformách, ktoré najlepšie dosahujú cieľové publikum, ktoré má záujem o konkrétny obsah.

Free The Bid: Spoločnosť založila Alma Har'el ako odpoveď na svoju osobnú skúsenosť s nedostatkom príležitostí pre ženy riaditeľky v oblasti reklamy. Táto organizácia sa zasadzuje za rovnosť príležitostí pri uchádzaní sa o komerčné pracovné miesta v reklamnom priemysle. Spoločnosť P&G a jej značky sa zaväzujú, že zaradia ženu riaditeľku na akýkoľvek komerčný projekt s trojnásobnou ponukou. Paralelne, najväčší agentúrny partner spoločnosti P&G, Publicis Groupe, rozšíri svoj záväzok pokryť všetky svoje agentúry a siete na celom svete. Spoločnosť P&G sa tiež zaviazala, že v priebehu nasledujúcich troch rokov pomôže v rozširovaní celosvetovej kampane Free the Bid v spolupráci s HP Inc. a Publicis Groupe, aby bol zdvojnásobený počet riaditeľov Free the Bid a aby sa iniciatíva rozšírila do 20 krajín.

#SheIsEqual Summit: S cieľom zdieľať tvorivý úspech a inšpirovať k širšej aktivite v oblasti rodovej rovnosti, budú Global Citizen a P&G partnermi a spoluorganizátormi prvého Summitu #SheIsEqual, ktorý sa uskutoční 28. septembra 2018 v New Yorku počas týždňa Valného zhromaždenia OSN. Podujatie spojí vlády, súkromné spoločnosti a vplyvné osoby z reklamy, médií a zábavného priemyslu, aby sa podelili o pohľady na rodovú rovnosť, ekonomické postavenie žien, vzdelávanie dievčat a presadzovanie zastúpenia žien v médiách, marketingu, technológií a zábave. Madonna Badger, predsedníčka poroty Glass Lion a See It Be It, bude v spolupráci s Phillipom Thomasom, generálnym riaditeľom Cannes Lions, organizovať "Creative Showcase", aby pozdvihli a oslávili najlepšiu prácu na Glass Lions 2018 a nových súťažiach SDG Lions, ktorí pozitívne vykresľujú rovnosť vo svete. Iniciatíva ANA #SeeHer pripraví diskusie o úlohe, ktorú hrajú médiá v spoločnosti, a o dôležitosti správneho zobrazovania žien a dievčat v oblasti zábavy.

„Rodová rovnosť je dobrá pre spoločnosť i podnikanie,“ povedal Pritchard. „Niektoré z najproduktívnejších značiek spoločnosti P&G majú kampane s najväčším vyjadrením rovnosti pohlaví – napríklad Always Like a Girl, SKII Change Destiny, Olay Live Fearlessly... rovnako ako Tide, Ariel, Dawn a Swiffer, ktoré ukazujú, že sa muži podieľajú na množstve domácich prác. Je jasné, že podpora rodovej rovnosti nie je len silou pre dobro, je i silou pre rast.“

„Už desaťročia som v zábavnom priemysle a viem, že zobrazovanie žien - a najmä žien inej farby pleti - pravdivým spôsobom si vyžaduje rôznorodý tím pred kamerou aj za ňou. Keď máme za kamerou ženy z rôznych prostredí, rozprávame príbehy s ostrejším pohľadom a úprimnejšie, tak že rezonujú v ľuďoch hlbšie,“ povedala Queen Latifah.

„Počas svojej kariéry som pracovala vo viacerých redakciách, rozprávala som veľa druhov príbehov. Mojou misiou pre Katie Couric Media je viesť ženami riadený tím v spolupráci s poprednými značkami, ktoré zdieľajú naše hodnoty a rozvíjajú zmysluplný obsah, ktorý pomôže ľuďom orientovať sa v našom komplikovanom svete, podporiť porozumenie a obohatiť ich životy,“ povedala Katie Couric.

*Štúdia #SeeHer Asociácie národných inzerentov.

O spoločnosti P&G

Spoločnosť P&G ponúka spotrebiteľom na celom svete jedno z najsilnejších portfólií dôveryhodných, kvalitných a popredných značiek akú sú Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. Komunita P&G zahŕňa činnosti v približne 70 krajinách na svete. Navštívte stránku http://www.pg.com, kde nájdete najnovšie správy a informácie o spoločnosti P&G a jej značkách.

Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20180618005590/en/

Zdroj: Procter & Gamble

Kontakt:

P&G Global Communications

Tressie Rose, +1 513-983-4929

Rose.t.8@pg.com

UPOZORNENIE: Originál tohto textu je oficiálna záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.

Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring