OTS: Spoločnosť Mary Kay pokračuje vo svojom záväzku pokročiť vo výskume...

TASR, 12. novembra 2019 16:08

Spoločnosť Mary Kay pokračuje vo svojom záväzku pokročiť vo výskume v oblasti vedy o pokožke v Japonskej spoločnosti pre vyšetrovaciu dermatológiu

Svetová kozmetická spoločnosť sponzorovala sympózium renomovaných dermatológov o kozmetických bariérach a sčervenaní kože

Dallas 12. novembra (TASR/OTS/BUSINESS WIRE) - Na 44. výročnom stretnutí Japonskej spoločnosti pre vyšetrovaciu dermatológiu (JSID) sa spoločnosť Mary Kay Inc,. ako líder v oblasti inovácií v oblasti starostlivosti o pleť na celom svete, naďalej angažovala v rozvíjaní vedy o pokožke ako sponzor sympózia. Na konferencii, ktorá sa konala 8. - 10. novembra v japonskom Aomori, poskytlo sympózium o kožných bariérach a sčervenaní pokožky prostredie na spoluprácu pri zdieľaní technologických pokrokov a prielomov v oblasti zdravia pokožky.

Táto tlačová správa obsahuje multimediálny obsah. Zobraziť plnú verziu tu: https://www.businesswire.com/news/home/20191110005047/en/

Dr. Lucy Gildea, senior viceprezidentka - vedecká riaditeľka (Fotografia: Mary Kay Inc.)

Poslaním podujatia JSID, ktoré bolo založená v roku 1981, je povzbudiť a inšpirovať ďalšiu generáciu dermatológov prostredníctvom podpory spolupráce a vedeckej výmeny medzi všetkými dermatologickými spoločnosťami. Cieľom spoločnosti je tiež posilniť pozíciu dermatológie v interdisciplinárnom svete zvýšením kvality vedy a výskumu s cieľom udržať zdravú pokožku a ďalej napredovať v liečbe kožných chorôb. JSID je najväčšou a najvýznamnejšou organizáciou v oblasti dermatologického výskumu v Japonsku a podporuje mladých akademických pracovníkov organizovaním seminárov s cieľom povzbudiť nádejných mladých lekárov, aby sa stali dermatologickými výskumníkmi. Na sympóziu o kožných bariérach a sčervenaní kože sponzorovanom spoločnosťou Mary Kay sa ako moderátorka predstavila Dr. Lucy Gildea, vedecká riaditeľka spoločnosti Mary Kay Inc. Panel sa zaoberal stratégiou ochrany prostredia proti starnutiu kože u Aziatov, proteínovou reakciou na zápal kože a defektami kožnej bariéry. „Citlivá pokožka postihuje asi polovicu žien na svete a v posledných rokoch došlo k nárastu nárokov na „citlivú pokožku“ a „zmiernenie začervenania“ vo výrobkoch určených na starostlivosť o pleť predávaných v Ázii,“ uviedla Dr. Gildea. „Kožná bariéra je neustále podráždená vystavením UV žiareniu, dymu a smogu, ktoré prenášajú znečisťujúce látky, ako je čierny uhlík, chemikálie a ťažké kovy. Tieto znečisťujúce látky sa môžu hromadiť na pokožke a viesť k dočasnému alebo trvalému začervenaniu tváre. Spotrebitelia preto hľadajú produkty, ktoré pôsobia na zmiernenie a pomoc citlivej pokožky tváre.

Medzi prednášajúcich na sympóziu patrili traja známi dermatológovia:

· Dr. Akimichi Morita, MD Ph.D., Katedra geriatrickej a environmentálnej dermatológie na Fakulte lekárskych vied na univerzite Nagoya City University

· Dr. Sang Eun Lee, MD Ph.D., Oddelenie dermatológie, Nemocnica Gangnam Severance, Výskumný ústav kožnej biológie, Lekárska vysoká škola Yonsei University v kórejskom Soule

· Dr. Gyohei Egawa, MD Ph.D., Katedra dermatolégie, Lekárska fakulta Kyoto University

„Pre nás ako globálnu spoločnosť je dôležité, aby sme mali široké portfólio produktov, ktoré vyhovuje rôznym potrebám žien na celom svete. Portfólio, ktoré sa môže podľa potreby meniť, a ďalej vyvíjať,“ uviedla Dr. Gildea. „Účasťou na udalostiach ako je JSID, sme schopní sa učiť a zdieľať relevantný výskum a zároveň pokračovať vo vývoji prielomových produktov so silnými výhodami, ktoré prinášajú výhody v starostlivosti o pleť, ktoré ženy chcú.“

Pre viac informácií o JSID kliknite sem.

O spoločnosti Mary Kay

Originálna žena boriaca mýty, Mary Kay Ashová založila svoju kozmetickú firmu pred viac ako 55 rokmi s tromi cieľmi: ponúknuť ženám skvelé príležitosti, vyrábať neodolateľné produkty a urobiť zo sveta lepšie miesto pre život. Z tohto sna nakoniec vznikla nadnárodná spoločnosť s obratom niekoľko miliárd dolárov, ktorá má milióny nezávislých predajcov v takmer 40 krajinách sveta. Firma Mary Kay sa snaží venovať výskumu na poli kozmetiky a vyrába špičkové produkty pre starostlivosť o pokožku, kozmetiku na farbenie vlasov a doplnky stravy. Prostredníctvom svojej nadácie Mary Kay Foundations firma venovala viac ako 78 miliónov dolárov do výskumu rakoviny a prístrešie pre obete domáceho násilia. Pôvodná vízia pani Mary Kay Ashovej – „postupne zlepšovať jeden rúž denne“ tak aj naďalej platí.

Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com:

https://www.businesswire.com/news/home/20191110005047/en/

Kontakty

Mary Kay Inc. Corporate Communications

marykay.com/newsroom

972.687.5332 or media@mkcorp.com

Zdroj: Mary Kay Inc.

Multimédiá

Fotografia

Dr. Lucy Gildea, senior viceprezidentka - vedecká riaditeľka

(Fotografia: Mary Kay Inc.)

Fotografia

Dr. Lucy Gildea (Mary Kay Inc.), Dr. Sang Eun Lee, Dr. Gyohei Egawa a Dr. Akimichi Morita (Fotografia: Mary Kay Inc.)

Logo

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring