Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 24. februára 2021 14:24
Jellyfish rozširuje svoje globálne pôsobenie o možnosti dát a analýzy vylepšené o nové ponuky v oblasti elektronického obchodu, tvorby obsahu, kreatívy a lokalizácie
Londýn 24. februára (TASR-OTS)(BUSINESS WIRE) - Jellyfish, partner pre digitálny marketing popredných svetových značiek (napr. Samsung, Uber, Nestle, Deckers, Spotify a eBay), dnes oznámil akvizíciu päť spoločností - každá je známym lídrom v digitálnom priestore. Rýchla expanzia spoločnosti Jellyfish prichádza na pozadí konsolidácie a výziev v tradičnom agentúrnom sektore, pretože schopnosti spoločnosti spočívajú v pomoci značkám počas ich digitálnej transformácie. Expanzia spoločnosti Jellyfish nadväzuje na predchádzajúce akvizície s významnou investíciou od spoločnosti Fimalac Group v roku 2019. Spoločnosť predstavuje nový druh digitálneho podnikania, kde sú agentúrne služby kombinované s poradenstvom, školením a špičkovými technológiami, aby klientom priniesli čo najlepšie výsledky. Spoločnosť bola uvedená na trh v roku 2005 a stala sa tiež jedným z mála vybraných globálne spravovaných partnerov Google Marketing Platform. Za posledných osem rokov trvale rástla priemerne o 45 % ročne.
Táto tlačová správa obsahuje multimediálny obsah. Zobraziť plnú verziu tu: https://www.businesswire.com/news/home/20210223005716/en/
Rob Pierre, Výkonný riaditeľ v spoločnosti Jellyfish (Fotografia: Business Wire)
Aktuálne predpovede eMarketeru naznačujú, že sa očakáva, že celkové výdavky na mediálne reklamy v roku 2021 dosiahnu viac ako 600 miliárd, a tak budú spoločnosti konkurencieschopné a na zvýšenie efektivity médií budú musieť prekonať nasýtené digitálne prostredie a zabezpečiť plynulú a relevantnú komunikáciu cez všetky kanály a kontaktné body. Zrýchlenie digitálnej transformácie v reakcii na globálnu pandémiu vyvolalo väčšiu potrebu značiek spolupracovať so spoločnosťami, ktoré im môžu pomôcť orientovať sa a čeliť výzvam v oblasti rastu a udržateľnosti.
„Našim poslaním je zabezpečiť, aby naši klienti mali všetky zdroje potrebné na úplné využitie digitálnej transformácie a dosiahnutie výsledkov, ktoré presahujú všetky očakávania. Po roku bezprecedentného narušenia a transformácie v digitálnom marketingu Jellyfish naďalej rastie po celom svete, vstupuje na nové trhy v Austrálii a Mexiku a zvyšuje prítomnosť vo Francúzsku, Brazílii a USA - pridáva nové schopnosti a talenty po celom svete, s zameriava sa na tvorbu a lokalizáciu obsahu, elektronický obchod, kreatívu a optimalizáciu údajov,“ hovorí Rob Pierre, CEO spoločnosti Jellyfish. „Tieto akvizície sú kľúčové pri zvyšovaní významu a rastu na trhu a veríme, že nič nie je nemožné alebo mimo dosahu našich klientov,“ dodáva Pierre.
„Tieto akvizície prinášajú do nášho portfólia služieb silné vylepšenia rozširovaním našej hĺbky odbornosti, geografického dosahu a ponuky na niekoľkých kontinentoch a regiónoch,“ hovorí Chris Lee, COO, Jellyfish.
Rozšírené odborné znalosti, technológie:
Seelk
Softvér a poradenstvo pre Amazon Marketplace
Splash
Kreatívna technológia a služby s globálnou lokalizáciou
Quill
Globálny obsah výkonnosti pre elektronický obchod
Webedia Brand Services
Gamifikácia, obsah, dáta, technologické služby a podnikové dátové stratégie
Rozšírená globálna prítomnosť:
Data Runs Deep - Austrália
Poradenstvo, implementácia a školenie pre dátové riešenia
Ak chcete získať ďalšie informácie o každej spoločnosti, ktoré získala spoločnosť Jellyfish, kliknite sem.
Ďalšie nedávne akvizície, ktoré rozšírili naše globálne pôsobenie:
Reamp - Brazília
Programový marketing, automatizácia marketingu a výkon digitálnych kampaní (získané v H2 2020)
San Pancho - Mexiko & Kolumbia
Funkcie digitálneho marketingu a analytické znalosti (získané v H2 2020)
O spoločnosti Jellyfish
Jellyfish, súčasť skupiny Fimalac Group, je globálnym partnerom v oblasti digitálneho marketingu a transformácie pre niektoré z popredných svetových značiek vrátane spoločností Samsung, Uber, Nestle, Orange, Spotify a eBay. Jellyfish predstavuje nový druh digitálneho podnikania, kde sú agentúrne služby kombinované s poradenstvom, školením a špičkovými technológiami, aby klientom priniesli najlepšie možné výsledky. Spoločnosť Jellyfish, ktorá zamestnáva viac ako 2 000 ľudí v 40 kanceláriách po celom svete a s ďalšou expanziou na obzore, si kladie za cieľ byť globálnym partnerom prvej voľby pre digitálne požiadavky akejkoľvek značky. Jellyfish, ktorá bola uvedená na trh v roku 2005, sa tiež stala jednou z mála vybraných globálne spravovaných marketingových partnerov pre Google. Jellyfish, ktorá za posledných osem rokov sústavne rastie priemerne o 45 % ročne, je hrdá na to, že je na čele globálnej digitálnej ekonomiky.
Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210223005716/en/
Kontakty:
For Press Inquiries Please Contact
Julia Angelen Joy, Media Frenzy Global
julia@mediafrenzyglobal.com
208.996.9844
Zdroj: Jellyfish
Multimédiá
Fotografia
Rob Pierre, Výkonný riaditeľ v spoločnosti Jellyfish (Fotografia: Business Wire)
Logo
Upozornenie: Originál tohto textu je oficiálna záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.
Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.