Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 18. novembra 2019 14:08
Rozvíjajúce sa odvetvie sociálnych podnikov v Číne posilňuje Ujgurov a Tibeťanov
HONG KONG, 18. novembra 2019 /PRNewswire/ -- Tashi Yangzom, zakladateľ tibetského čaju značky NIDUMA a Mewlan Turaq, zakladateľ značky Uighur so suvenírmi RUMI, vytvárajú nové odvetvie v cestovnom ruchu. Inšpirovaní čínskou mobilnou platobnou technológiou úspešne kombinujú svoju kultúru, náboženstvo a podnikanie s cieľom vytvoriť odlišný a inovatívny model sociálnych podnikov zvyšujúci mieru zamestnanosti miestnych žien a zmierňujúci chudobu.
Koncept sociálnych podnikov vznikol v Európe v 70. rokoch 20. storočia. Výrazne prispel k premene sociálneho systému, tvorbe pracovných miest, sociálnej súdržnosti a tvorbe sociálneho kapitálu, miestnemu rozvoju a sociálnej kultúre a postupne sa stal dôležitou súčasťou zabezpečovania trvalo udržateľného sociálneho rozvoja. V Číne sociálne podniky v súčasnosti plnia svoje poslanie v mnohých oblastiach vrátane zmierňovania chudoby, podpory kultúry, vzdelávania, rozvoja komunít, zamestnanosti a zručností.
Podľa
KONTAKT: Viac informácií nájdete na: Universal Media International Co., Ltd, Tel: (852)2916 9004
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.