OTS: Rozvíjajúce sa odvetvie sociálnych podnikov v Číne posilňuje...

TASR, 18. novembra 2019 14:08

Rozvíjajúce sa odvetvie sociálnych podnikov v Číne posilňuje Ujgurov a Tibeťanov

HONG KONG, 18. novembra 2019 /PRNewswire/ -- Tashi Yangzom, zakladateľ tibetského čaju značky NIDUMA a Mewlan Turaq, zakladateľ značky Uighur so suvenírmi RUMI, vytvárajú nové odvetvie v cestovnom ruchu. Inšpirovaní čínskou mobilnou platobnou technológiou úspešne kombinujú svoju kultúru, náboženstvo a podnikanie s cieľom vytvoriť odlišný a inovatívny model sociálnych podnikov zvyšujúci mieru zamestnanosti miestnych žien a zmierňujúci chudobu.

Koncept sociálnych podnikov vznikol v Európe v 70. rokoch 20. storočia. Výrazne prispel k premene sociálneho systému, tvorbe pracovných miest, sociálnej súdržnosti a tvorbe sociálneho kapitálu, miestnemu rozvoju a sociálnej kultúre a postupne sa stal dôležitou súčasťou zabezpečovania trvalo udržateľného sociálneho rozvoja. V Číne sociálne podniky v súčasnosti plnia svoje poslanie v mnohých oblastiach vrátane zmierňovania chudoby, podpory kultúry, vzdelávania, rozvoja komunít, zamestnanosti a zručností.

Podľa · 36,2 % sociálnych podnikov dosiahlo finančnú rovnováhu · 20,5 % sociálnych podnikov dosiahlo v roku 2017 prebytok rozpočtu Video - https://mma.prnewswire.com/media/1030486/Short_1115.mp4

KONTAKT: Viac informácií nájdete na: Universal Media International Co., Ltd, Tel: (852)2916 9004

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring