Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 15. januára 2018 10:02
OTS: Prezident skupiny Tiens Group Li Jinyuan sa zúčastnil piateho Čínskeho fóra globálneho rozvoja malých a stredných podnikov
Hangzhou, Čína 12. januára (TASR-OTS)(PRNewswire) - 10. januára 2018 sa v hoteli Hangzhou Intercontinental uskutočnilo 5. svetové Fórum globálneho rozvoja malých a stredných podnikov a 5. Fórum o inovácii a rozvoji značiek v Číne. Tohto podujatia sa tiež zúčastnil prezident skupiny Tiens Group Li Jinyuan, ako vrchný viceprezident Svetovej aliancie malých a stredných podnikov regiónu Číny, aby diskutoval s ostatnými medzinárodnými lídrami a expertmi o nových príležitostiach rozvoja malých a stredných podnikov na celom svete v roku 2018 s cieľom pomôcť im pri získavaní medzinárodných zdrojov, pri presadzovaní sa na globálnych trhoch a pri hľadaní príležitostí na spoluprácu v rámci spoločného rozvoja a tvorby nových platforiem.
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/628000/Chairman_Li_Jinyuan_having_a_dialogue_with_David_Cameron.jpg
Podujatia sa zúčastnil aj asistent prezidenta skupiny Tiens Hou Yan a Huang Jiazhen, najvyšší riaditeľ divízie značiek a globálnych vzťahov s verejnosťou v Tiens Group.
Podujatie zorganizovala Svetová aliancia malých a stredných podnikov, Združenie medzinárodnej spolupráce a výmeny medzi USA a Čínou a Čínsky projekt zameraný na inováciu a rozvoj značiek. Konferencia sa niesla v duchu témy „Nová éra" a zamerala sa na komplexnú analýzu hospodárskeho vývoja v roku 2017 a aktívne preskúmanie trendov na čínskych a medzinárodných trhoch v roku 2018 s cieľom rýchlo získať prehľad o globálnych obchodných príležitostiach.
Prítomní podnikatelia veľmi ocenili medzinárodnú stratégiu spoločnosti Tiens Group ako vynikajúci príklad prebiehajúcej stratégie globalizácie čínskych značiek. Svetová aliancia malých a stredných podnikov ako organizátor konferencie, uviedla, že prezident Li doviedol spoločnosť Tiens Group na medzinárodné trhy s dizajnom čínskej značky. Stratégia globalizácie a vynikajúce úspechy skupiny Tiens sú vysoko uznávané doma aj v zahraničí. Svetová aliancia malých a stredných podnikov vymenovala prezidenta Li Jinyuana za vrchného viceprezidenta Čínskeho regiónu, ktorý pomôže čínskym podnikom v globálnom rozvoji a formovaní imidžu čínskych značky.
Počas tohto fóra bol prezident spoločnosti Tiens Li Jinyuan prizvaný k dialógu medzi bývalým britským premiérom Davidom Cameronom a čínskymi podnikateľmi. Wang Zhenghua, predseda skupiny Chunqiu, Li Guangdou, poradca značky CCTV a známy odborník na marketingovú stratégiu značiek a Chen Jun, predseda spoločnosti Guo-Chuang Limited spoločne s Davidom Cameronom viedli hlbokú výmenu názorov na globalizáciu a spôsoby vládnej pomoci podnikom. Li Jinyuan povedal, že fórum výrazne posilnilo priateľstvo medzi Čínou, Britániou, Francúzskom, Južnou Kóreou a ďalšími krajinami a vytvorilo veľmi dobrú platformu pre spoluprácu a výmenu medzi podnikmi.
Počas večere po fóre si prezident Li Jinyuan vymenil so zúčastnenými hosťami názory na globálnu stratégiu podnikania spoločnosti Tiens Group v oblasti zdravia a stratégiu rozvoja svojho tretieho startupu. Prezident spoločnosti Li Jinyuan uviedol, že ako nadnárodný konglomerát, ktorý integruje priemyselný, obchodný a finančný kapitál v rôznych oblastiach, ako je biotechnológia, manažment zdravotníctva, hotelový cestovný ruch, vzdelávanie a odborná príprava, elektronický obchod, medzinárodný obchod a finančné investície, sa spoločnosť Tiens Group riadi strategickými princípmi diverzifikácie podnikov, integrácie siete a obchodnej synergie. Vďaka globálnej vízii založenej na stratégii Pásu a cesty bude spoločnosť Tiens Group podporovať spustenie viacerých obchodných modelov na celom svete, aby zdieľala svoje inovatívne modely marketingu založeného na skúsenostiach z hospodárskeho a zákazníckeho hľadiska. Budeme aj naďalej podporovať spotrebu, aby sa tvorilo všeobecné bohatstvo ako aj bohatstvo pre rodinné podniky, aby sa integrovali sociálne zdroje a spájal elektronický obchod s maloobchodnými predajňami a dosiahlo ocenenie hodnôt a vytvorila globálna aliancia.
Li Jinyuan vyjadril, že „zdravá Čína" sa už stala čínskou národnou stratégiou. Skupina Tiens, ktorá je lídrom v oblasti zdravotníctva, súhlasí s vládnymi stratégiami a všeobecnými trendmi, čím napomáha rozvoju zdravotníctva optimalizáciou a integráciou globálnych zdrojov spoločnosti Tiens Group. V súčasnosti má spoločnosť Tiens Group pobočky v 110 krajinách a regiónoch, čím rozdelila svetový trh na 21 regiónov a vstupuje aj na nové trhy v 37 krajinách a regiónoch, ako je Austrália, Francúzsko, Južná Kórea a Spojené arabské emiráty. Skupina Tiens vytvorila strategické spojenectvo so špičkovými medzinárodnými podnikmi a posunula latku internacionalizácie čínskych podnikov.
Odkaz na obrazovú prílohu: http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=304749
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
lk