OTS: Positioning jednotlivých krajín v mysliach zákazníkov skrýva...

TASR, 16. decembra 2020 16:18

Positioning jednotlivých krajín v mysliach zákazníkov skrýva príležitosti za bilióny dolárov

Bola vydaná prvá globálna správa o strategickom positioningu

Atlanta a Šanghaj 16. decembra (TASR-OTS) (PRNewswire) - Spoločnosti Fortune (Čína) a Ries Positioning Strategy & Consulting vydali v Spojených štátoch prvú medzinárodnú správu o strategickom positioningu s názvom "Trillion $ Opportunities: Building Global Brands with Country Positioning in Mind" ("Bilión dolárové príležitosti: Budovanie globálnych značiek s ohľadom na positioning jednotlivých krajín").

Positioningová správa poukazuje na fakt, že každá krajina berie úlohu positioningu rozdielne do úvahy a že spoločnosti by mali tento koncept efektívne uchopiť a zameriavať sa pri budovaní medzinárodných značiek na kategórie.

Dáta reportu vychádzajú z jedinečného teoretického rámca vytvoreného spoločnosťou Ries Consulting, ktorý bol preverený spotrebiteľskou analýzou a skúmaním kategórií šiestich hlavných trhov - Spojených štátov, Číny, Veľkej Británie, Francúzska, Nemecka a Indie. Na týchto trhoch zásadne využíva príležitosti potenciálnych kategórií. Poskytuje tiež pokyny pre rozvoj týchto kategórií na globálnom trhu a je prvou positioningovou správou na svete, ktorá sa zaoberá vnímaním značky ako aj kategóriami.

"Nachádzame sa v rozhodujúcom období, keď globálne podnikanie čelí veľkým výzvam, podniky a značky teda musia preskúmavať príležitosti globálneho, „modrého oceánu"," vysvetlil globálny marketingový riaditeľ spoločnosti Fortune, Michael Joselof, pozadie projektu strategického positioningu. "Ries Consulting je globálny líder v oblasti strategického positioningu, preslávený priekopnícku teóriou, ktorá vo svojich obchodných modeloch kombinuje, vnímanie 'a, kategórie'. Spolupracovali sme, aby sme zachytili najperspektívnejšie produktové kategórie na celom svete. "

Správa poukazuje na to, že "positioning krajiny v mysli" predstavuje u spotrebiteľa zažité vnímanie určitej krajiny. Aj napriek tomu, že skúmané krajiny, ako sú Čína s Indiou, sa tešia rapídnemu rozvoju, positioning týchto krajín v mysliach zákazníkov je úplne rozdielny.

USA, Čína a Nemecko sa stali lídrami v oblasti technológií a inovácií, avšak India sa v mysliach globálnych spotrebiteľov musí doteraz potýkať s tradičnou predstavou o poľnohospodárskej krajine. Spojené kráľovstvo a Francúzsko sa vyznačujú kvalitným dizajnom, módou a špičkovými výrobkami, a majú tak výhodu v bohatých spotrebiteľských kategóriách, akými sú napríklad luxusné produkty či šperky.

Správa uvádza, že značky, kategórie a positioning krajín by sa mohli navzájom hlboko ovplyvňovať. Pri budovaní globálnej značky je preto kľúčové kombinovať rôzne kategórie, rovnako ako je nutné brať do úvahy, že každá krajina má svoje vlastných výrazných vodcov, ktorí vytvárajú v mysliach spotrebiteľov konkrétne obrazy.

Keď sa kategórie spoja s im nadradenými aspektmi positioningu krajiny v mysli, zrodí sa inovácia kategórií, ktoré by mohli v spotrebiteľskej mysli vytvoriť nové globálne výhody. Správa tiež konkrétne analyzuje príležitosti na globálnom trhu s čajom, odevmi, elektrickými vozidlami a ďalšími kategóriami.

Michael Brandtner, globálny partner spoločnosti Ries Consulting, zhodnotil budúce globálne obchodné príležitosti v spojitosti s vydaním správy: "Kľúčom k víťazstvu v globálnej konkurencii je budovanie silnej značky v mysli globálnych spotrebiteľov. V tomto procese je, positioning krajiny v mysli kľúčovým faktorom, avšak je často prehliadaný mnohými spoločnosťami, najmä podnikateľmi. To znamená, že skúmanie positioningu, jeho využitie a maximalizácia jeho vplyvu sú zásadnými faktorov pre ich úspech pri budovaní globálnej značky. "

"Takýto postup sa v obchodnej praxi posledných 60 rokov osvedčil a spoločnosť Ries Consulting tento postup prirodzene nasledovala. V 21. storočí bude globálna konkurencia medzi značkami ešte tvrdšia. Rozhodnutie stať sa globálnou značkou bude ekvivalentom úvahy „byť či nebyť". Aj keď je dnes medzinárodná situácia naozaj komplikovaná, iba vďaka správnemu porozumeniu zákonu vnímania a vytvárania nových kategórií môžeme úspešne budovať silné globálne značky," uzavrel Michael.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1385937/5b0f5f1238cabc45218487285c3ff08.jpg 

Kontakt: Yan Chen, yan.chen@ries.com.cn, +86-021-58778501

Upozornenie: Originál tohto textu je oficiálna záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring