Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 24. februára 2021 15:25
Bratislava 24. februára (TASR-OTS) - Súťaž Hermes Komunikátor roka vyhlásila najlepšie komunikujúce spoločnosti za rok 2020. Poisťovňa Generali vyhrala kategóriu Starostlivosť o klienta s video hovoriacou SMS.
Poisťovňa Generali získala prestížne ocenenie Hermes Komunikátor roka pre najlepšie komunikujúce spoločnosti v uplynulom roku. Odborná porota ocenila kreatívu a zvolený spôsob komunikácie s klientmi formou unikátnej video hlasovej SMS, za ktorú si Generali odniesla prvenstvo v kategórii Starostlivosť o klienta. "Generali sa už dlhodobo profiluje ako inovatívna poisťovňa s ľudským prístupom. Pre našich klientov chceme byť celoživotným partnerom a tento prístup prenášame aj do spôsobu, akým komunikujeme. Aby sme k našim klientom boli bližšie, využívame komunikačné kanály, ktoré preferujú. Sme radi, že spôsob využitia komunikácie pomocou SMS ocenili nielen naši klienti, ale aj odborníci z oblasti komunikácie a marketingu," hovorí Jana Hajdu, riaditeľka marketingu a komunikácie poisťovne Generali.
Čo je hovoriaca SMS? Dôležitou informáciou pre klientov poisťovne Generali v roku 2020 bolo to, ako môžu pohodlne a z bezpečia svojho domova vybaviť všetko, čo potrebujú, aj v čase pandémie. Na klientov sme tak zaslali hlasovú SMS správu so všetkými potrebnými informáciami o tom, ako s poisťovňou komunikovať, ako postupovať v prípade poistnej udalosti, ako vybaviť svoju bežnú agendu, a to všetko bez potreby osobného kontaktu. Video správa obsahovala aj linky na všetky platformy, prostredníctvom ktorých môžu klienti s Generali komunikovať a kde vybavia všetko, čo potrebujú online. Video SMS si pozrela viac ako polovica klientov, ktorým bola zaslaná. Väčšina z nich následne navštívila aj jednotlivé stránky, na ktoré SMS odkazovala.
Aký ďalší prínos mala pre klientov? Video hovoriaca SMS nielen informovala klientov o dôležitých informáciách v súvislosti s pandémiou, ale zároveň im pripomenula všetky online nástroje, ktoré majú v poisťovni Generali k dispozícii. Vplyvom hovoriacej SMS sme zaznamenali enormný záujem zo strany klientov o elektronickú korešpondenciu (nárast o 199 %) a taktiež väčšie využívanie hlásenia poistných udalostí online (nárast o 15 %). "Hovoriaca video SMS je rýchle a na Slovensku jedinečné riešenie, ktoré nám umožnilo byť v kontakte s klientmi a poskytnúť im užitočné informácie jednoducho, zrozumiteľne a kreatívne," dodáva Jana Hajdu z poisťovne Generali.
Ako video hovoriaca SMS vyzerá, si môžete pozrieť na https://www.generali.sk/online-sluzby/hovoriaca-sms/
Hermes Komunikátor roka HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom. Súťaž organizuje agentúra 2lovebrands, s.r.o. v spolupráci s prieskumnou spoločnosťou MEDIAN SK, s.r.o.
GENERALI GROUP Generali je jednou z popredných poskytovateľov poistenia a asset managementu. Bola založená v roku 1831 a pôsobí vo viac ako 50 krajinách sveta. V roku 2019 dosiahla príjem z poistného viac ako 69,7 mld. eur. So 72 000 zamestnancami po celom svete a 61 miliónmi klientov patrí Skupine Generali vedúca pozícia na trhoch v Európe a čoraz dôležitejšie postavenie na trhoch v Ázii a Latinskej Ameriky. Ambíciou Skupiny Generali je stať sa pre svojich klientov celoživotným partnerom ponúkajúc inovatívne a personalizované riešenia vďaka jej neprekonateľnej distribučnej sieti. V Rakúsku, strednej a východnej Európe a Rusku pôsobí Skupina prostredníctvom regionálneho zastúpenia (Austria, CEE & Russia Regional Office so sídlom v Prahe), ktoré zastrešuje celkovo 13 krajín a patrí tak medzi troch najväčších poisťovateľov v tomto regióne.
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.