Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 6. februára 2020 10:56
Bratislava 6. februára (TASR-OTS) - Po tom ako Eurovea koncom roka oznámila podpis zmluvy s medzinárodnou obchodnou sieťou Primark a 70 percentnú obsadenosť extenzie, odhaľuje ďalšie podrobnosti. V spolupráci s medzinárodným retailovým expertom Sonae Sierra, predstavuje nový koncept gastro pasáže v štýle Food Hall.
Rozšírenie prináša nové možnosti Eurovea sa za 10 rokov svojej prevádzky stala dobre etablovaným a stabilným centrom s vysokou návštevnosťou a pevnou pozíciou na trhu. Svoju obľubu si získala hlavne výnimočnou lokalitou a ponukou unikátneho mixu oddychu, zábavy, kultúry, nákupov a služieb priamo v centre Bratislavy. „Uvedomujeme si stále meniace sa potreby našich zákazníkov aj vývoj najnovších trendov. Pre rozšírenie nášho centra pripravujeme ešte viac zaujímavých konceptov a možností na kvalitné nákupy a trávenie voľného času,“ vysvetľuje Oľga Hammer, PR a marketingová manažérka Eurovea. Jedným z nich je práve návrh inovatívneho gastro konceptu v štýle Food Hall od architektonického štúdia Sonae Sierra, ktoré pripravuje koncept celého rozšírenia a stojí aj za nedávnym redizajnom centra.
Gastronomický trend navrhnutý na mieru Súčasný foodcourt s rozlohou 1 600 m2 sa zväčší po otvorení skoro dvojnásobne. Na rozlohe 3 700 m2 vznikne 1 156 miest na sedenie a gastro ponuka sa rozšíri na 35 prevádzok. Súčasťou nového konceptu je tiež Food Hall, veľký otvorený priestor navrhnutý na mieru, ktorý prinesie návštevníkom štýlové a hlavne rôznorodé gastro zážitky. „Chceme aby to nebolo iba o jedle, ale aby sa tam zákazníci cítili komfortne a osvojili si tento priestor ako miesto, kde môžu aj relaxovať a oddychovať,” opisuje pripravovaný koncept Oľga Hammer. Gastro je momentálne podľa slov Jorga Morgadinho, architekta a generálneho riaditeľa spoločnosti Sonae Sierra Development Services, jedno z najrýchlejšie sa rozvíjajúcich odvetví. Celosvetovým gastronomickým trendom sa stáva práve koncept Food Hall, ktorý posúva zážitok z jedla, práce a posedenia s priateľmi na úplne novú úroveň. „ Do Eurovea prinášame miesto, kde môžu návštevníci skúmať chute a nálady svetových kuchýň, alebo si vychutnávať lokálne špeciality v netradičnom prevedení, či dokonca namiešať svoj vlastný drink v špecializovanom bare. Po celej hale sú navrhnuté rôzne multifunkčné zóny, ako napríklad detský kútik, zábavná zóna, pódium pre rôzne prezentácie či vystúpenia, oddychová a spoločenská zóna s výhľadom na Dunaj, ktorý sa stal inšpiráciou pri vytváraní celého návrhu,“ opisuje Food Hall J. Morgadinho. Tento koncept ponúka alternatívu medzi gastro prevádzkami na promenáde a gastro prevádzkami vo foodcourte, vznikol ako odpoveď na dopyt zákazníkov. Priestor nového, inovatívneho konceptu bude viditeľný aj z nižších poschodí, čo bolo hlavným zámerom v celom procese navrhovania. Dizajn je inšpirovaný elementmi vody, kameňom a zeleňou, ktoré odkazujú na brehy Dunaja. Cieľom bolo vytvoriť v priestore rozmanitosť, zábavu a dynamiku, kde si nájde svoje každý. Rôznorodosť odráža tiež navrhovaný materiál ako je drevo, betónové dlaždice alebo kamenná podlaha. Záleží od vás, čo si vyberiete, ako a s kým budete chcieť stráviť svoj voľný čas, s istotou sa dá však povedať, že v Eurovea vás čaká veľa zaujímavých zážitkov.
EUROVEA Od otvorenia v roku 2010 sa stala Eurovea najnavštevovanejšou destináciou v Bratislave s viac ako 13 mil. návštev ročne. Existujúci komplex Eurovea a jeho rozšírenie tvoria kľúčové časti lokality, ktorá významne ovplyvňuje vzhľad a kvalitu života v novovznikajúcom, rozširujúcom sa centre Bratislavy. Eurovea svojím významom a funkciami už dnes presahuje rámec bežného komerčno-rezidenčného projektu. Miesto na Dunaji, ktoré bolo donedávna vnímané najmä ako jedinečný priestor pre nákupy a zábavu, vyrástlo až na štvrť s plnohodnotnou zónou pre mestský život. Zelené nábrežie, promenáda, ulice naplnené kultúrou, nadčasové bývanie pri rieke a tiež mnohé administratívne budovy určené pre profesionálny rast, dotvárajú jej samostatný mestský charakter. Extenzia prinesie Bratislavčanom a návštevníkom hlavného mesta viac funkčných verejných priestorov, ktoré sú navrhnuté medzinárodne uznávanou architektkou a urbanistkou Beth Galí, integrovanú dopravu, verejné ihriská a športoviská, relax na nábreží, nové reštaurácie, kaviarne a jedinečné koncepty medzinárodných značiek. Dizajn shoppingu navrhli španielski architekti Sonae Sierra. Developerom extenzie je spoločnosť JTRE, hlavným architektom a generálnym projektantom je architektonická spoločnosť GFI, a.s.
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.