OTS: Nový Food Hall v Eurovea prinesie viac gastronomických zážitkov

TASR, 6. februára 2020 10:56

Bratislava 6. februára (TASR-OTS) - Po tom ako Eurovea koncom roka oznámila podpis zmluvy s medzinárodnou obchodnou sieťou Primark a 70 percentnú obsadenosť extenzie, odhaľuje ďalšie podrobnosti. V spolupráci s medzinárodným retailovým expertom Sonae Sierra, predstavuje nový koncept gastro pasáže v štýle Food Hall.

Rozšírenie prináša nové možnosti Eurovea sa za 10 rokov svojej prevádzky stala dobre etablovaným a stabilným centrom s vysokou návštevnosťou a pevnou pozíciou na trhu. Svoju obľubu si získala hlavne výnimočnou lokalitou a ponukou unikátneho mixu oddychu, zábavy, kultúry, nákupov a služieb priamo v centre Bratislavy. „Uvedomujeme si stále meniace sa potreby našich zákazníkov aj vývoj najnovších trendov. Pre rozšírenie nášho centra pripravujeme ešte viac zaujímavých konceptov a možností na kvalitné nákupy a trávenie voľného času,“ vysvetľuje Oľga Hammer, PR a marketingová manažérka Eurovea. Jedným z nich je práve návrh inovatívneho gastro konceptu v štýle Food Hall od architektonického štúdia Sonae Sierra, ktoré pripravuje koncept celého rozšírenia a stojí aj za nedávnym redizajnom centra.

Gastronomický trend navrhnutý na mieru Súčasný foodcourt s rozlohou 1 600 m2 sa zväčší po otvorení skoro dvojnásobne. Na rozlohe 3 700 m2 vznikne 1 156 miest na sedenie a gastro ponuka sa rozšíri na 35 prevádzok. Súčasťou nového konceptu je tiež Food Hall, veľký otvorený priestor navrhnutý na mieru, ktorý prinesie návštevníkom štýlové a hlavne rôznorodé gastro zážitky. „Chceme aby to nebolo iba o jedle, ale aby sa tam zákazníci cítili komfortne a osvojili si tento priestor ako miesto, kde môžu aj relaxovať a oddychovať,” opisuje pripravovaný koncept Oľga Hammer. Gastro je momentálne podľa slov Jorga Morgadinho, architekta a generálneho riaditeľa spoločnosti Sonae Sierra Development Services, jedno z najrýchlejšie sa rozvíjajúcich odvetví. Celosvetovým gastronomickým trendom sa stáva práve koncept Food Hall, ktorý posúva zážitok z jedla, práce a posedenia s priateľmi na úplne novú úroveň. „ Do Eurovea prinášame miesto, kde môžu návštevníci skúmať chute a nálady svetových kuchýň, alebo si vychutnávať lokálne špeciality v netradičnom prevedení, či dokonca namiešať svoj vlastný drink v špecializovanom bare. Po celej hale sú navrhnuté rôzne multifunkčné zóny, ako napríklad detský kútik, zábavná zóna, pódium pre rôzne prezentácie či vystúpenia, oddychová a spoločenská zóna s výhľadom na Dunaj, ktorý sa stal inšpiráciou pri vytváraní celého návrhu,“ opisuje Food Hall J. Morgadinho. Tento koncept ponúka alternatívu medzi gastro prevádzkami na promenáde a gastro prevádzkami vo foodcourte, vznikol ako odpoveď na dopyt zákazníkov. Priestor nového, inovatívneho konceptu bude viditeľný aj z nižších poschodí, čo bolo hlavným zámerom v celom procese navrhovania. Dizajn je inšpirovaný elementmi vody, kameňom a zeleňou, ktoré odkazujú na brehy Dunaja. Cieľom bolo vytvoriť v priestore rozmanitosť, zábavu a dynamiku, kde si nájde svoje každý. Rôznorodosť odráža tiež navrhovaný materiál ako je drevo, betónové dlaždice alebo kamenná podlaha. Záleží od vás, čo si vyberiete, ako a s kým budete chcieť stráviť svoj voľný čas, s istotou sa dá však povedať, že v Eurovea vás čaká veľa zaujímavých zážitkov.

EUROVEA Od otvorenia v roku 2010 sa stala Eurovea najnavštevovanejšou destináciou v Bratislave s viac ako 13 mil. návštev ročne. Existujúci komplex Eurovea a jeho rozšírenie tvoria kľúčové časti lokality, ktorá významne ovplyvňuje vzhľad a kvalitu života v novovznikajúcom, rozširujúcom sa centre Bratislavy. Eurovea svojím významom a funkciami už dnes presahuje rámec bežného komerčno-rezidenčného projektu. Miesto na Dunaji, ktoré bolo donedávna vnímané najmä ako jedinečný priestor pre nákupy a zábavu, vyrástlo až na štvrť s plnohodnotnou zónou pre mestský život. Zelené nábrežie, promenáda, ulice naplnené kultúrou, nadčasové bývanie pri rieke a tiež mnohé administratívne budovy určené pre profesionálny rast, dotvárajú jej samostatný mestský charakter. Extenzia prinesie Bratislavčanom a návštevníkom hlavného mesta viac funkčných verejných priestorov, ktoré sú navrhnuté medzinárodne uznávanou architektkou a urbanistkou Beth Galí, integrovanú dopravu, verejné ihriská a športoviská, relax na nábreží, nové reštaurácie, kaviarne a jedinečné koncepty medzinárodných značiek. Dizajn shoppingu navrhli španielski architekti Sonae Sierra. Developerom extenzie je spoločnosť JTRE, hlavným architektom a generálnym projektantom je architektonická spoločnosť GFI, a.s.

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring