Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 5. februára 2020 11:44
Bratislava 5. februára (TASR-OTS) - Štúdia Originál CX realizovaná spoločnosťou KPMG Nunwood po tretí raz vyhodnotila skúsenosti zákazníkov so značkami pôsobiacimi na Slovensku. Vytvorila tak rebríček TOP 50 značiek, v ktorom sa Kaufland umiestnil na desiatej priečke.
Do prvej desiatky top značiek sa Kaufland prebojoval ako jediný reťazec s potravinami a svoju priamu konkurenciu porazil vo všetkých analyzovaných pilieroch zákazníckej skúsenosti. Respondenti pri Kauflande zo všetkého najviac vyzdvihli príjemné prostredie so širokým sortimentom, ktorý spĺňa ich očakávania, férové a transparentné správanie i úprimnosť firemnej filozofie, ktorá rozumie ich životnému štýlu.
V hodnotení lojality zákazníkov, ktoré zisťovalo pravdepodobnosť opakovaného nákupu respondentov, získal Kaufland najvyššie skóre medzi všetkými 120 hodnotenými značkami. „V našej filozofii je spokojnosť zákazníka vždy na prvom mieste a všetky naše aktivity smerujú práve k vytvoreniu pozitívnej zákazníckej skúsenosti. Takáto spätná väzba nás preto nesmierne teší,“ vyjadrila sa Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.
Zákaznícka skúsenosť, ktorú Originál CX skúma, reprezentuje všetko to, čo o značke hovoria jej zákazníci, a nie to, čo o sebe hovorí sama. Top značky, medzi ktoré sa Kaufland hrdo radí, dokážu tieto dva prístupy zjednotiť a svoje hodnoty a vízie uveriteľne prenášajú do reálneho vzťahu so svojím zákazníkom.
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.