Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 28. novembra 2019 11:22
OTS: K-Classic od Kauflandu sa po štvrtý raz stal Najdôveryhodnejšou privátnou značkou
Bratislava 28. novembra (TASR-OTS) - Ocenenie je súčasťou marketingového programu Dôveryhodné značky, ktorý ako jediný na Slovensku poukazuje na to, v ktoré značky majú slovenskí spotrebitelia najväčšiu dôveru.
Privátna značka Kauflandu K-Classic zvíťazila v konkurencii stoviek značiek, o ktorých dôveryhodnosti rozhodovalo prostredníctvom online dotazníka viac ako 2 000 Slovákov a Sloveniek. Do prieskumu nezávislej agentúry Nielsen, ktorý sa uskutočnil v mesiaci október 2019, boli značky zaradené hlavne na základe ich predajov.
„Opätovne získané ocenenie pre našu privátnu značku K-Classic nás nesmierne teší. Je to pre nás jasný pozitívny signál od spotrebiteľov, ktorí vedia, že u nás dostanú aj za výhodnú cenu skutočnú značkovú kvalitu,“ uviedla Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland. Pod červeným logom K-Classic prináša Kaufland zákazníkom už od roku 2010 viac ako 1000 výrobkov od potravín až po čistiace prostriedky a drogériu.
Tento rok sa opäť bude môcť pýšiť logom Najdôveryhodnejšia privátna značka – už po štvrtý raz. „Prejavená dôvera od našich zákazníkov je pre nás najväčším ocenením. Sortiment budeme naďalej vytvárať tak, aby si v ňom stále našiel každý to svoje,“ dodáva Langová.
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ