OTS: HR v obchode: Chceme podávača alebo predavača tovaru?

TASR, 6. februára 2018 8:00

Bratislava 6. februára (TASR-OTS) - Retail Innovations Conference II sa blíži. Komorný festival inovácií prinesie už 12. apríla do kultového bratislavského hotela Radison Carlton veľa inšpirácie pre divákov, ktorí sa zaujímajú o retail. V programe figurujú prednášky dotýkajúce sa reťazcov s potravinami, fashion a elektro, konceptov finančných inštitúcií aj služieb. Spoločným menovateľom pre všetky menované je ľudský faktor. Jemu bude venované jedno samostatné dejstvo.

Nosnou časťou programu Retail Innovations Conference II (http://www.retail-innovations.com) je téma remodelingu, ale celé tretie dejstvo je venované ľudským zdrojom v retaile. V prvej časti vystúpi kľúčový rečník a hlavná hviezda druhého ročníka festivalu, uznávaný holandský dizajnér Martijn Frank Dirks. Predstaví aspekty úspešného remodelingu filiálok, kam chodia radi zákazníci aj zamestnanci. V treťom samostatnom bloku však prídu na rad ľudské zdroje.

Artiklom, ktorý v obchode dlhodobo chýba, sú kvalifikovaní a lojálni zamestnanci. Čo ich motivuje zostať? Sú to plat, benefity či provízie, alebo kolektív a príjemné pracovné prostredie? Premietne sa zvýšenie honoráru aj do širšieho úsmevu a ústretovosti k zákazníkom? Dokážu aj menej kvalifikovaní ľudia zastávať zodpovedné funkcie? Budú sa chcieť učiť? Alebo upadnú do rutiny a budú sa „rozčuľovať iba do výšky platu“? Nahradia takýchto ľudí napríklad roboty alebo samoobslužné pokladnice? Dozviete sa, ako pristupovať k ľuďom tak, aby sa sami prihlásili a vo vašej firme zotrvali. Budeme spoločne hľadať odpoveď na otázku, ako sa z jednoduchého „podávača tovaru“ darí vychovať predavačov a obchodníkov.

Inovatívny retailový event musí mať aj inovatívne nástroje komunikácie. Pre cielené oslovenie tej správnej retailovej komunity sme zvolili sociálnu sieť pre profesionálov LinkedIn. „Dobrý obsah sa šíri sám a festival RIC 2018 má históriu aj skvelú reputáciu. V každom prípade možnosti LinkedIn dokážu vytvoriť cielenie na komunitu naladenú na rovnakú vlnu,“ dodáva David Zelinko, zodpovedný komunikačný špecialista.

Prihláste sa na festival ešte dnes : http://retail-innovations.com/

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

her

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring
Zóna verejného záujmu

Používaním stránok TASR.SK súhlasíte s používaním cookies, ktoré slúžia na zlepšenie kvality nášho obsahu.

Viac