OTS: F1: Spoločnosť Tommy Hilfiger partnerom Mercedes-AMG Petronas Motorsport

TASR, 7. februára 2018 16:04

- Spoločnosť Tommy Hilfiger sa stala partnerom so svetovým šampiónom Formula 1 Mercedes-AMG Petronas Motorsport

- Viacročná dohoda vracia značku TOMMY HILFIGER do sveta Formule 1 po prvýkrát za 17 rokov ako oficiálneho partnera pre oblečenie pre štvornásobného majstra sveta Mercedes-AMG Petronas Motorsport.

AMSTERDAM (BUSINESS WIRE) - Spoločnosť Tommy Hilfiger, ktorú vlastní spoločnosť PVH Corp. [NYSE: PVH], oznamuje, že vytvorila viacročné strategické partnerstvo so štvornásobným majstrom sveta Formuly 1 Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Od sezóny 2018 bude značka TOMMY HILFIGER oficiálnym partnerom pre oblečenie pre tím Mercedes-AMG Petronas Motorsport, a to na základe športového sponzorského posolstva, ktoré spoločnosť Tommy Hilfiger rozvíja od založenia značky. Partnerstvo s najlepším svetovým tímom Formuly 1 a popredtným automobilovým inovátorom podčiarkuje víziu spoločnosti Tommy Hilfiger neustále zvyšovať a rozširovať značku na kľúčových trhoch pre budúcu generáciu spotrebiteľov značky TOMMY HILFIGER.

Táto tlačová správa obsahuje multimediálne informácie. Pozrite si úplné vydanie tu: http://www.businesswire.com/news/home/20180205005786/en/

"Keď som sa prvýkrát zúčastnil pretekov Formuly 1, bol som úplne fascinovaný svetom motoristických športov,“ povedal Tommy Hilfiger. „Opätovné vstúpenie do tejto arény s majstrom sveta Mercedes-AMG Petronas Motorsport a ich tímom číslo jeden, je neuveriteľný spôsob ako zlúčiť módu a Formulu 1. Všímam si vášeň, ducha a motiváciu, ktoré preukazuje celý tím Mercedes-AMG Petronas Motorsport na každých pretekoch, a tieto spoločné vlastnosti sú dôvodom, prečo som nadšený, že s nimi budem spolupracovať v nadchádzajúcich obdobiach.“

V posledných štyroch sezónach Formuly 1 vyhral Mercedes-AMG Petronas Motorsport majstrovstvá sveta konštruktérov a vodičov a britský pretekár Lewis Hamilton, ktorý je členom tímu, vyhral v roku 2017 svoje štvrté majstrovstvá sveta a fínsky pilot Valtteri Bottas získal tretie miesto.

V rámci dlhodobého partnerstva bude značka TOMMY HILFIGER oficiálnym partnerom pre oblasť odevov, ktorá dodá cestovné a tímové súpravy, ako aj kancelárske a pohostinské odevy pre viac ako 1 500 osôb, ktoré tvoria tím Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Logo TOMMY HILFIGER bude predstavené na autách určených na preteky 2018, ktoré budú odhalené 22. februára 2018 na okruhu Silverstone v Spojenom kráľovstve, ako aj vo vnútri jazdnej garáže Mercedes-AMG Petronas Motorsport a ďalších súčastiach okruhu.

„Vzrušujúce partnerstvo s tímom Mercedes-AMG Petronas Motorsport je oslavou nášho spoločného úsilia o udržanie technológie a inovácií v jadre nášho podnikania,“ povedal Daniel Grieder, generálny riaditeľ spoločnosti Tommy Hilfiger Global a PVH Europe. „Sme hrdí na partnerstvo s organizáciami, ktoré sú najlepšie vo svojom odvetví a zdieľajú našu vášeň prilákať a udržať najlepšie tímy v triede. Sme nadšení, že môžeme ovplyvniť neuveriteľný dosah, ktorý má F1 na celom svete, pritom ako budeme naďalej pracovať na globálnom povedomí o našej značke a prinášať značku TOMMY HILFIGER novému publiku.“

„Sme potešení, že môžeme privítať značku Tommy Hilfiger v tíme Mercedes-AMG Petronas Motorsport a späť do sveta Formuly 1,“ povedal Tony Wolff, šéf tímu a generálny riaditeľ Mercedes-AMG Petronas Motorsport. „Je vždy zaujímavé začať nové partnerstvo, najmä ak sa dotýka takejto kľúčovej oblasti ako je image nášho tímu. Som si istý, že budeme energizovať našu značku a prinesieme nový vír do toho, ako budeme vnímaní v budúcej sezóne. Sme nadšení, že uvidíme ako Tommy Hilfiger oblečie tím v tejto sezóne a predvedie svoje vzrušujúce plány fanúšikom F1.“

Integrovaná pánska kolekcia a kampaň TOMMY HILFIGER, fotená Mikaelom Janssonom, oslavuje fúziu módy a F1, kde Tommy Hilfiger a Mercedes-AMG Petronas Motorsport zdieľajú priekopníckeho ducha a snažia sa uspieť ako jeden silný tím. Exkluzívne video ukážky, tlačové a on-line mediálne umiestnenia budú celosvetovo spustené na jar 2018 a budú podporované jedinečnou aktiváciou spotrebiteľov, ktorá naďalej privádza k životu jedinečnú perspektívu značky na šport, zábavu a pop kultúru po celom svete. Pánska kampaň TOMMY HILFIGER bude prebiehať popri špecializovanej dámskej reklame, ktorá taktiež spája prvky módy s rýchlosťou módy a vystupuje v nej Gigi Hadid, medzinárodná supermodelka a globálna ambasádorka značky pre dámske oblečenie TOMMY HILFIGER.

Posolstvo značky TOMMY HILFIGER je úzko spojené s prácou s pop kultúrou a športovými ikonami. História značka Tommy Hilfiger s F1 začala sponzorstvom tímu Lotus medzi rokmi 1991 a 1994. V roku 1998 sa stala značka TOMMY HILFIGER prvou neautomobilovou značkou, ktorá sponzorovala Ferrari, pričom ikonický americký dizajnér vytváral uniformy pre tím, v ktorom bol aj sedemnásobný svetový šampión F1 Michael Schumacher a bristký pretekár Eddie Irvine. V 90. rokoch bol Hilfiger tiež jedným z prvých dizajnérov, ktorí spájal módu s celebritami a stal sa priekopníkom v priemysle tým, že obliekal mladých umelcov ako Aaliyah, Mark Ronson a Usher a v jeho reklamných kampaniach účinkovali celebrity ako David Bowie a Beyoncé. V uplynulých rokoch vytvoril Tommy Hilfiger inšpiratívne partnerstvá s medzinárodným tenisovým šampiónom Rafaelom Nadalom, medzinárodnou supermodelkou Gigi Hadid a oceneným hudobným/produkčným duom The Chainsmokers, čím odráža svoj záväzok rozšíriť dosah značky TOMMY HILFIGER a spojiť ju s ďalšou generáciou zákazníkov.

Priatelia a tí, ktorí sledujú značku sú vítaní zapojiť sa do konverzácie na sociálnych sieťach použitím hashtagu #WhatsYourDrive a označenia @TommyHilfiger a @ MercedesAMGF1.

O Tommym Hilfigerovi

S portfóliom značiek, ktoré zahŕňajú TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS, je Tommy Hilfiger jedným z najuznávanejších svetových dizajnérov v oblasti životného štýlu. Zameriava sa na navrhovanie a marketing vysokokvalitného oblečenia a športového oblečenia pre mužov, kolekcie dámskeho a športového oblečenia, detské oblečenie, džínsové kolekcie, spodnú bielizeň (vrátane županov, oblečenia na spanie a voľnočasového oblečenia), obuv a doplnky. Tommy Hilfiger ponúka prostredníctvom vybraných držiteľov licencií doplnkové produkty týkajúce sa životného štýlu, ako sú okuliare, hodinky, vône, plavky, ponožky, drobné kožené výrobky, domáce potreby a batožinu. Produktová línia TOMMY JEANS sa skladá z džínsov a obuvi pre mužov a ženy, doplnkov a vône. Tovar pod značkami TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS je k dispozícii pre zákazníkov na celom svete prostredníctvom rozsiahlej siete maloobchodných predajní TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS, popredných špecializovaných a obchodných domov, vybraných online predajcov a na adrese tommy.com.

O spoločnosti PVH Corp.

S históriou trvajúcou viac ako 135 rokov, spoločnosť PVH vynikala pri práci s rastúcimi značkami a podnikmi s bohatým americkým dedičstvom, čím sa stala jednou z najväčších firiem s odevmi na svete. Máme viac ako 35 000 spolupracovníkov pôsobiacich vo viac ako 40 krajinách a viac ako 8 miliárd dolárov v ročných výnosoch. Vlastníme kultové značky CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s a Olga, ako aj digitálne zameranú značku so spodnou bielizňou True & Co. a uvádzame na trh rôzne tovary pod týmito a inými národne a medzinárodne známymi a licencovanými značkami.

** Značka Speedo je natrvalo licencovaná pre Severnú Ameriku a Karibik od spoločnosti Speedo International Limited.

O MERCEDES-AMG PETRONAS Motorsport

Mercedes-AMG Petronas Motorsport je pracovným tímom spoločnosti Mercedes-Benz pre Formulu 1 a súťaží na majstrovstvách sveta FIA Formuly 1TM, ktoré sú vrcholom svetového motošportu a najväčšou každoročnou športovou sériou na svete. Tím s kombinovanou pracovnou silou takmer 1 500 osôb so sídlom v dvoch svetových technologických kampusoch vo Veľkej Británii, navrhuje, vyvíja, vyrába a preteká v pretekárskych autách a hybridných pohonných jednotkách, ktoré sú pilotované štvornásobným majstrom sveta Lewisom Hamiltonom a členom tímu Valtteriom Bottasom. Formula 1 je mimoriadne náročná technická i ľudská výzva, ktorá vyžaduje správnu alchýmiu špičkových technológií, vysokovýkonné riadenie a elitnú tímovú spoluprácu, aby v závodnej sezóne od marca do novembra priniesla výsledky na Grand Prix po celom svete. Tím Mercedes-AMG Petronas Motorsport stanovil nové kritériá pre úspech F1TM na ceste k víťazstvu majstrovstiev sveta jazdcov a konštruktérov v rokoch 2014, 2015, 2016 a 2017, čím sa stal štvrtým tímom, ktorých získal štyri svetové tituly.

Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com:

http://www.businesswire.com/news/home/20180205005786/en/

Kontakty

Tommy Hilfiger Contact

Baptiste Blanc

Sr. Director, Global Communications

E-mail: baptiste.Blanc@tommy.com

Tel: +31 62904 2334

alebo

MERCEDES-AMG PETRONAS Motorsport Contact

Nicola Armstrong

Communications Manager

E-mail: narmstrong@MercedesAMGF1.com

Tel: +44 1280 844096

Zdroj: PVH Corp.

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

mp

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring
Zóna verejného záujmu