Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 7. februára 2018 16:04
- Spoločnosť Tommy Hilfiger sa stala partnerom so svetovým šampiónom Formula 1 Mercedes-AMG Petronas Motorsport
- Viacročná dohoda vracia značku TOMMY HILFIGER do sveta Formule 1 po prvýkrát za 17 rokov ako oficiálneho partnera pre oblečenie pre štvornásobného majstra sveta Mercedes-AMG Petronas Motorsport.
AMSTERDAM (BUSINESS WIRE) - Spoločnosť Tommy Hilfiger, ktorú vlastní spoločnosť PVH Corp. [NYSE: PVH], oznamuje, že vytvorila viacročné strategické partnerstvo so štvornásobným majstrom sveta Formuly 1 Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Od sezóny 2018 bude značka TOMMY HILFIGER oficiálnym partnerom pre oblečenie pre tím Mercedes-AMG Petronas Motorsport, a to na základe športového sponzorského posolstva, ktoré spoločnosť Tommy Hilfiger rozvíja od založenia značky. Partnerstvo s najlepším svetovým tímom Formuly 1 a popredtným automobilovým inovátorom podčiarkuje víziu spoločnosti Tommy Hilfiger neustále zvyšovať a rozširovať značku na kľúčových trhoch pre budúcu generáciu spotrebiteľov značky TOMMY HILFIGER.
Táto tlačová správa obsahuje multimediálne informácie. Pozrite si úplné vydanie tu: http://www.businesswire.com/news/home/20180205005786/en/
"Keď som sa prvýkrát zúčastnil pretekov Formuly 1, bol som úplne fascinovaný svetom motoristických športov,“ povedal Tommy Hilfiger. „Opätovné vstúpenie do tejto arény s majstrom sveta Mercedes-AMG Petronas Motorsport a ich tímom číslo jeden, je neuveriteľný spôsob ako zlúčiť módu a Formulu 1. Všímam si vášeň, ducha a motiváciu, ktoré preukazuje celý tím Mercedes-AMG Petronas Motorsport na každých pretekoch, a tieto spoločné vlastnosti sú dôvodom, prečo som nadšený, že s nimi budem spolupracovať v nadchádzajúcich obdobiach.“
V posledných štyroch sezónach Formuly 1 vyhral Mercedes-AMG Petronas Motorsport majstrovstvá sveta konštruktérov a vodičov a britský pretekár Lewis Hamilton, ktorý je členom tímu, vyhral v roku 2017 svoje štvrté majstrovstvá sveta a fínsky pilot Valtteri Bottas získal tretie miesto.
V rámci dlhodobého partnerstva bude značka TOMMY HILFIGER oficiálnym partnerom pre oblasť odevov, ktorá dodá cestovné a tímové súpravy, ako aj kancelárske a pohostinské odevy pre viac ako 1 500 osôb, ktoré tvoria tím Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Logo TOMMY HILFIGER bude predstavené na autách určených na preteky 2018, ktoré budú odhalené 22. februára 2018 na okruhu Silverstone v Spojenom kráľovstve, ako aj vo vnútri jazdnej garáže Mercedes-AMG Petronas Motorsport a ďalších súčastiach okruhu.
„Vzrušujúce partnerstvo s tímom Mercedes-AMG Petronas Motorsport je oslavou nášho spoločného úsilia o udržanie technológie a inovácií v jadre nášho podnikania,“ povedal Daniel Grieder, generálny riaditeľ spoločnosti Tommy Hilfiger Global a PVH Europe. „Sme hrdí na partnerstvo s organizáciami, ktoré sú najlepšie vo svojom odvetví a zdieľajú našu vášeň prilákať a udržať najlepšie tímy v triede. Sme nadšení, že môžeme ovplyvniť neuveriteľný dosah, ktorý má F1 na celom svete, pritom ako budeme naďalej pracovať na globálnom povedomí o našej značke a prinášať značku TOMMY HILFIGER novému publiku.“
„Sme potešení, že môžeme privítať značku Tommy Hilfiger v tíme Mercedes-AMG Petronas Motorsport a späť do sveta Formuly 1,“ povedal Tony Wolff, šéf tímu a generálny riaditeľ Mercedes-AMG Petronas Motorsport. „Je vždy zaujímavé začať nové partnerstvo, najmä ak sa dotýka takejto kľúčovej oblasti ako je image nášho tímu. Som si istý, že budeme energizovať našu značku a prinesieme nový vír do toho, ako budeme vnímaní v budúcej sezóne. Sme nadšení, že uvidíme ako Tommy Hilfiger oblečie tím v tejto sezóne a predvedie svoje vzrušujúce plány fanúšikom F1.“
Integrovaná pánska kolekcia a kampaň TOMMY HILFIGER, fotená Mikaelom Janssonom, oslavuje fúziu módy a F1, kde Tommy Hilfiger a Mercedes-AMG Petronas Motorsport zdieľajú priekopníckeho ducha a snažia sa uspieť ako jeden silný tím. Exkluzívne video ukážky, tlačové a on-line mediálne umiestnenia budú celosvetovo spustené na jar 2018 a budú podporované jedinečnou aktiváciou spotrebiteľov, ktorá naďalej privádza k životu jedinečnú perspektívu značky na šport, zábavu a pop kultúru po celom svete. Pánska kampaň TOMMY HILFIGER bude prebiehať popri špecializovanej dámskej reklame, ktorá taktiež spája prvky módy s rýchlosťou módy a vystupuje v nej Gigi Hadid, medzinárodná supermodelka a globálna ambasádorka značky pre dámske oblečenie TOMMY HILFIGER.
Posolstvo značky TOMMY HILFIGER je úzko spojené s prácou s pop kultúrou a športovými ikonami. História značka Tommy Hilfiger s F1 začala sponzorstvom tímu Lotus medzi rokmi 1991 a 1994. V roku 1998 sa stala značka TOMMY HILFIGER prvou neautomobilovou značkou, ktorá sponzorovala Ferrari, pričom ikonický americký dizajnér vytváral uniformy pre tím, v ktorom bol aj sedemnásobný svetový šampión F1 Michael Schumacher a bristký pretekár Eddie Irvine. V 90. rokoch bol Hilfiger tiež jedným z prvých dizajnérov, ktorí spájal módu s celebritami a stal sa priekopníkom v priemysle tým, že obliekal mladých umelcov ako Aaliyah, Mark Ronson a Usher a v jeho reklamných kampaniach účinkovali celebrity ako David Bowie a Beyoncé. V uplynulých rokoch vytvoril Tommy Hilfiger inšpiratívne partnerstvá s medzinárodným tenisovým šampiónom Rafaelom Nadalom, medzinárodnou supermodelkou Gigi Hadid a oceneným hudobným/produkčným duom The Chainsmokers, čím odráža svoj záväzok rozšíriť dosah značky TOMMY HILFIGER a spojiť ju s ďalšou generáciou zákazníkov.
Priatelia a tí, ktorí sledujú značku sú vítaní zapojiť sa do konverzácie na sociálnych sieťach použitím hashtagu #WhatsYourDrive a označenia @TommyHilfiger a @ MercedesAMGF1.
O Tommym Hilfigerovi
S portfóliom značiek, ktoré zahŕňajú TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS, je Tommy Hilfiger jedným z najuznávanejších svetových dizajnérov v oblasti životného štýlu. Zameriava sa na navrhovanie a marketing vysokokvalitného oblečenia a športového oblečenia pre mužov, kolekcie dámskeho a športového oblečenia, detské oblečenie, džínsové kolekcie, spodnú bielizeň (vrátane županov, oblečenia na spanie a voľnočasového oblečenia), obuv a doplnky. Tommy Hilfiger ponúka prostredníctvom vybraných držiteľov licencií doplnkové produkty týkajúce sa životného štýlu, ako sú okuliare, hodinky, vône, plavky, ponožky, drobné kožené výrobky, domáce potreby a batožinu. Produktová línia TOMMY JEANS sa skladá z džínsov a obuvi pre mužov a ženy, doplnkov a vône. Tovar pod značkami TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS je k dispozícii pre zákazníkov na celom svete prostredníctvom rozsiahlej siete maloobchodných predajní TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS, popredných špecializovaných a obchodných domov, vybraných online predajcov a na adrese tommy.com.
O spoločnosti PVH Corp.
S históriou trvajúcou viac ako 135 rokov, spoločnosť PVH vynikala pri práci s rastúcimi značkami a podnikmi s bohatým americkým dedičstvom, čím sa stala jednou z najväčších firiem s odevmi na svete. Máme viac ako 35 000 spolupracovníkov pôsobiacich vo viac ako 40 krajinách a viac ako 8 miliárd dolárov v ročných výnosoch. Vlastníme kultové značky CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s a Olga, ako aj digitálne zameranú značku so spodnou bielizňou True & Co. a uvádzame na trh rôzne tovary pod týmito a inými národne a medzinárodne známymi a licencovanými značkami.
** Značka Speedo je natrvalo licencovaná pre Severnú Ameriku a Karibik od spoločnosti Speedo International Limited.
O MERCEDES-AMG PETRONAS Motorsport
Mercedes-AMG Petronas Motorsport je pracovným tímom spoločnosti Mercedes-Benz pre Formulu 1 a súťaží na majstrovstvách sveta FIA Formuly 1TM, ktoré sú vrcholom svetového motošportu a najväčšou každoročnou športovou sériou na svete. Tím s kombinovanou pracovnou silou takmer 1 500 osôb so sídlom v dvoch svetových technologických kampusoch vo Veľkej Británii, navrhuje, vyvíja, vyrába a preteká v pretekárskych autách a hybridných pohonných jednotkách, ktoré sú pilotované štvornásobným majstrom sveta Lewisom Hamiltonom a členom tímu Valtteriom Bottasom. Formula 1 je mimoriadne náročná technická i ľudská výzva, ktorá vyžaduje správnu alchýmiu špičkových technológií, vysokovýkonné riadenie a elitnú tímovú spoluprácu, aby v závodnej sezóne od marca do novembra priniesla výsledky na Grand Prix po celom svete. Tím Mercedes-AMG Petronas Motorsport stanovil nové kritériá pre úspech F1TM na ceste k víťazstvu majstrovstiev sveta jazdcov a konštruktérov v rokoch 2014, 2015, 2016 a 2017, čím sa stal štvrtým tímom, ktorých získal štyri svetové tituly.
Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com:
http://www.businesswire.com/news/home/20180205005786/en/
Kontakty
Tommy Hilfiger Contact
Baptiste Blanc
Sr. Director, Global Communications
E-mail: baptiste.Blanc@tommy.com
Tel: +31 62904 2334
alebo
MERCEDES-AMG PETRONAS Motorsport Contact
Nicola Armstrong
Communications Manager
E-mail: narmstrong@MercedesAMGF1.com
Tel: +44 1280 844096
Zdroj: PVH Corp.
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
mp